Grote mappen op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste vrienden heb grote mappen op mijn Iphone hoe kan ik deze verkleinen naar normaal ;-)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Grote mappen op Iphone
Beste vrienden heb grote mappen op mijn Iphone hoe kan ik deze verkleinen naar normaal ;-)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Show eens een screen?
|
|
|||
|
|||
Beste heb nog niet lang mijn iphone 3gs en weet niet wat je bedoeld show eens een screen.
Maar alles is groot op mijn scherm ;-) |
|
|||
|
|||
Dan heb je het vergrootglas geactiveerd.
Moet je 2x met 3 vingers op het scherm tikken, dan zijn de mapjes weer normaal als het goed is! |
|
|||
|
|||
Bedankt beste maar heb een herstel gedaan en ben alles verloren van App Store dat ik heb aangekocht.
Maar alleziens bedankt voor het helpen van mijn probleem |
|
|||
|
|||
Iets te laat mijn reactie gelezen dus..
De applicaties die je gekocht hebt kun je gratis opnieuw installeren met het account waarmee je die applicaties eerder gekocht hebt! |
|
|||
|
|||
Als je het al gekocht hebt in de AppStore kun je het (met dezelfde Apple id.) weer kostenloos downloaden. Gewoon op kopen drukken en je wachtwoord invoeren. Dan zal er een popup komen dat je dit item al gekocht hebt en de vraag of je het kostenloos weer opnieuw wilt downloaden.
|
|
|||
|
|||
Vrienden bedankt voor jullie hulp.
Ga proberen mijn appilcaties gratis (die ik had aangekocht) te downloaden .. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone mappen | S¡mon | iPhone algemeen | 9 | 03-06-11 18:03 |
Mappen weg op iPhone 3G | RichardC | iPhone algemeen | 4 | 08-01-11 15:24 |
standaard mappen in mail iPhone | InspectorGadget | iPhone algemeen | 3 | 24-12-08 12:34 |
Linux: Playlist in mappen op iphone | nemsiz | iTunes | 0 | 14-10-08 20:36 |
Mappen in iPhone? | kamikazekoe | Unlock [archief] | 2 | 04-06-08 14:08 |
|
|