//

iPhone 4 'rattle' sound als je op achterkant naast camera tikt

iPhone 4 'rattle' sound als je op achterkant naast camera tikt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Ik heb volgend probleem (en op op internet al gezocht en meesten hebben dit wel): Als je op de achterkant van je iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-10, 13:17
KvnAzn KvnAzn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 46
Standaard iPhone 4 'rattle' sound als je op achterkant naast camera tikt

Hallo iedereen!

Ik heb volgend probleem (en op op internet al gezocht en meesten hebben dit wel):

Als je op de achterkant van je iPhone 4 naast de camera verschillende malen tikt hoor je een 'rattling' sound.. Het lijkt of er iets los zit. Dit zou de autofocus camera zijn werd er op verschillende fora gezegd.

Nu mijn vraag is gericht op mensen dit het ook hadden en er mee naar de apple retailer zijn geweest:

  • Nadat jullie een nieuwe of refurbished toestel hebben terug gekregen, had hij eigenlijk terug het exacte probleem? (hier in belgië ben je hem minstens 2-3 weken kwijt, zou dus zonde zijn om de iphone kwijt te zijn waar eigenlijk standaard op elke iphone zo is)

Want ik heb enkele weken geleden mijn iphone 4 terug binnen gedaan omdat de homeknop veels te los zat, en de nieuwe had een vrij solide knop..
Dan leer ik liever leven met dit probleem, dan terug de kans op een iphone 4 met een losse home knop

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-10, 14:42
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Zie mijn topic gister aangemaakt..Heb hetzelfde probleem..Autofocus camera? Houdt dat dan ook in dat deze niet goed werkt of alleen ratelt? Heb geprobeerd de achterkant los te halen, heb zelfs speciaal gereedschap voor telefoons, maar deze schroefjes zijn zo klein, dat past niet..Bij heen en weer schudden hoor je niets, alleen als je op achterkant of zijkant tikt..Misschien toch maar zo laten dan?
  #3  
Oud 11-12-10, 14:55
KvnAzn KvnAzn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 46
Standaard

@pdavie: De autofocus camera zou normaal gwn perfect moeten werken.. Het is gwn de oorzaak voor dit geluid als je op de achterkant tikt dus (of op tafel legt kan je het ook horen).

Ik ga wat reacties afwachten van mensen die voor deze reden hun iphone in de apple retailer hebben binnen gedaan voor ik het zou binnen doen.
Want als ik een iphone krijg met weer een losse home knop ga ik er me meer aan storen dan aan dit probleem
  #4  
Oud 11-12-10, 15:16
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Ok..Denk wel dat ik even langs ga bij vodafone winkel om er zowieso melding van te maken..Dan weten ze dat er binnen 2 week dit al speelde..Hoewel ik ook al las dat je 2jaar fabrieksgarantie hebt op de iPhone? Hoop zo mijn SGP Neo Hybrid binnen te krijgen..Deze zet ik er dan om en ben ik er misschien ook wat meer van af...Zit zowieso een bumper om dan..
  #5  
Oud 13-12-10, 00:03
KvnAzn KvnAzn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 46
Standaard

iemand die voor dit probleem al zijn iphone heeft binnen gedaan?
  #6  
Oud 13-12-10, 00:10
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

Ik heb precies het zelfde probleem! Iphone 4 al open gedaan maar zie niet echt iets..dacht eerst dat het aan de virbra lag..blijkbaar niet. Ik heb hier nog een iphone 4 liggen en daar hoor ik nix van 'geratel' zou ik niets kunnen overbouwen?
  #7  
Oud 14-12-10, 16:32
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Vandaag dus bij Vodafone winkel geweest, ik moet hier ook 2x 45min voor rijden, maar toch..Konden niks doen, of hij moet opgestuurd worden..Wat krijg ik dan weer he? Mijn eigen met beschadigingen? Op glas en achterkant ondanks mijn shields? Of een nieuwe met home button probleem..Ze weter er nu van en er zit 2 jaar garantie op zeiden ze..Hij werkt er niet minder om hoor, maar ben een pietleut, die alles gewoon perfect hebben wil, zeker bij zo'n mooi toestel als de iPhone 4....
  #8  
Oud 19-12-10, 21:09
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

nog niemand ondekt wat dit kan zijn of desnoods zelf kan oplossen ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone herkend als camera angiegregor iPhone algemeen 6 01-05-11 17:46
windows herkent iphone als camera jelle1234 iPhone algemeen 5 26-02-10 12:49
Mijn iPhone 3GS tikt als ik schudt McMeller iPhone algemeen 9 17-11-09 23:38
Computer ziet iPhone als camera lamartina iPhone algemeen 1 19-04-08 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.