Downgrade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey guys, (@MOD: Als dit verkeerde sectie is, verander dan aub! Ik kon geen passende vinden, en deze leek er het meeste op ) Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgrade
Hey guys,
(@MOD: Als dit verkeerde sectie is, verander dan aub! Ik kon geen passende vinden, en deze leek er het meeste op) Ik heb een iPod touch 2g MC model. Ik heb op het moment firmware 4.2.1, maar vind dit niet erg fijn. Mijn oude 3.1.3 vind ik toch echt fijner! Ik wil daarom weer downgraden, maar dit lukt mij niet. Ik heb op "Make my life easier, thanks" geklikt in Cydia, toen die de eerste keer opstartte Ook is het misschien handig te vermelden dat ik er via de guide van iPhoneclub zelf niet uitkom Zie screenshot voor foutmelding (Geen 1015). Wie kan mij van dit probleem afhelpen en mij mijn oude vertrouwde ios 3.1.3 schenken? Alvast bedankt! Laurens |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Precies hetzelfde probleem als jou!Ik heb geen SHSH blobs opgeslagen maar ik wil ook zograag terug naar 3.1.3 maar het lukt mij ook niet!Iemand die ons kan helpen?
|
|
|||
|
|||
Toch niet precies hetzelfde; ik heb wél SHSH blobs opgeslagen (tenminste, volgens mij doet de make my life easier knop dat)
|
|
|||
|
|||
Niemand meer??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: downgrade 06.15.00 | cesaf | Unlock | 16 | 24-09-11 12:08 |
Downgrade 4.2.1 | Hiibb | iPhone algemeen | 10 | 13-12-10 10:42 |
iPod touch: Downgrade | IpodDemon | Jailbreak | 9 | 28-07-10 08:52 |
iPod touch: Downgrade 4.0 --> 3.1.3 | yari1996 | Jailbreak | 6 | 24-07-10 13:37 |
downgrade 4.0 --> 3.13 | Pieleplint | Jailbreak | 0 | 23-07-10 22:33 |
|
|