Agenda en contact personen verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELLLLUUP, Wat er is gebeurd en wat ik heb gedaan weet ik niet, maar wat ik wel weet dat ik alles (agenda en contacten)kwijt ben. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda en contact personen verdwenen
HELLLLUUP,
Wat er is gebeurd en wat ik heb gedaan weet ik niet, maar wat ik wel weet dat ik alles (agenda en contacten)kwijt ben. Zowel op de i-phone als in Outlook. Heeft iemand een oplossing want ik ben best wel een beetje radeloos. Alles is verdwenen na mijn laatste synchronisatie. Ben van de week wel bezig geweest met exporteren/importeren van windows mail en outlook en andersom. Ik hoop op een oplossing. Sandra |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Indien je je iPhone hebt gesynchroniseerd via iTunes maakt hij als het goed is ook een reservekopie van de gegevens die je iPhone hebt. Wanneer je je iPhone opent in iTunes en met de rechtermuisknop op je iPhone klikt kun je er volgens mij voor kiezen om een reservekopie terug te zetten.
Ik weet dit echter niet zeker, ik heb dit zelf nooit gedaan (ik synchroniseer al mijn contacten dan ook online). Maar wellicht het proberen waard.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: contact personen verwijderen | paramedic | iTunes | 0 | 25-01-11 12:00 |
indeling contact personen | Stef16 | iPhone algemeen | 4 | 20-01-11 19:59 |
Contact personen weg | doome001 | iPhone algemeen | 8 | 14-11-10 06:26 |
contact personen synchroniseren | leander beuling | iTunes | 1 | 18-10-09 13:37 |
contact personen | lbernabela | Archief | 1 | 29-02-08 13:48 |
|
|