//

Agenda en contact personen verdwenen

Agenda en contact personen verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELLLLUUP, Wat er is gebeurd en wat ik heb gedaan weet ik niet, maar wat ik wel weet dat ik alles (agenda en contacten)kwijt ben. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-10, 18:07
Sandra01 Sandra01 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard Agenda en contact personen verdwenen

HELLLLUUP,
Wat er is gebeurd en wat ik heb gedaan weet ik niet, maar wat ik wel weet dat ik alles (agenda en contacten)kwijt ben. Zowel op de i-phone als in Outlook. Heeft iemand een oplossing want ik ben best wel een beetje radeloos. Alles is verdwenen na mijn laatste synchronisatie. Ben van de week wel bezig geweest met exporteren/importeren van windows mail en outlook en andersom.

Ik hoop op een oplossing.

Sandra
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-10, 11:15
markzijlstra markzijlstra is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 102
Standaard

Indien je je iPhone hebt gesynchroniseerd via iTunes maakt hij als het goed is ook een reservekopie van de gegevens die je iPhone hebt. Wanneer je je iPhone opent in iTunes en met de rechtermuisknop op je iPhone klikt kun je er volgens mij voor kiezen om een reservekopie terug te zetten.

Ik weet dit echter niet zeker, ik heb dit zelf nooit gedaan (ik synchroniseer al mijn contacten dan ook online). Maar wellicht het proberen waard.
__________________
iPhone US-> iPhone 3G 8GB-> iPhone 3GS 16GB-> iPhone 4 16GB... iMac 27'' 3.2ghz 8gb ram... iPad Wi-Fi 16GB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: contact personen verwijderen paramedic iTunes 0 25-01-11 11:00
indeling contact personen Stef16 iPhone algemeen 4 20-01-11 18:59
Contact personen weg doome001 iPhone algemeen 8 14-11-10 05:26
contact personen synchroniseren leander beuling iTunes 1 18-10-09 12:37
contact personen lbernabela Archief 1 29-02-08 12:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.