Onjuist tel nummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Abo afgesloten met nummer behoud. Tijdelijke sim gekregen, Iphone 4 ingebruik genomen en nu is de portatie afgerond en staat het tijdelijke nummer nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onjuist tel nummer
Hallo,
Abo afgesloten met nummer behoud. Tijdelijke sim gekregen, Iphone 4 ingebruik genomen en nu is de portatie afgerond en staat het tijdelijke nummer nog in mijn telefoon (onder contacten) en onder de gegevens in Itunes. Hoe kan ik mijn eigen/oude nummer hier tonen? Alvast mijn dank. Groet, Wiggy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iTunes:In je iPhone -> instellingen -> telefoon - mijn nummer
iTunes neemt bij de eerst volgende synchronisatie het nummer gelijk over. Contacten: Als het goed is kun je zelf bij contacten je nummer veranderen |
|
|||
|
|||
Thanks,
Zag het zelf ff niet, eigenlijk best (te) makkelijk . Nogmaals bedankt, Groet, Wiggy |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tel.nummer prepaid overzetten op los toestel iphone 4 | heide | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-11-10 20:32 |
Vervroegd tel.nummer porteren | drdegraaff | Overige providers Nederland | 3 | 09-09-10 23:01 |
Onjuist wachtwoord Wi-Fi | RogerR | iPhone algemeen | 3 | 23-02-10 12:13 |
Onjuist afzenderadres | Rene2108 | iPhone algemeen | 3 | 02-01-09 20:11 |
IMEI onjuist met itunes | galito | Archief | 4 | 19-11-07 22:52 |
|
|