3GS blijft op Apple teken na RESETTEN HELP AUB! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net mijn iphone gekocht (2e hands) ik heb hem gereset en via de telefoon zelf, nu blijft hij vast zitten bij de apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS blijft op Apple teken na RESETTEN HELP AUB!
ik heb net mijn iphone gekocht (2e hands)
ik heb hem gereset en via de telefoon zelf, nu blijft hij vast zitten bij de apple teken met een cirkel dat die laad( maar zelfs dat cirkel zit vast) 4.1 software heb ik erop Als ik hem aan de kabel plug doet hij niks. De computer herkent hem niet eens Ook heb ik geprobeerd om beide knoppen tijdje in te houden Kunnen jullie mij AUB helpen Gr Mario |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon de power en home knop samen indrukken (harde reset) Maar dat heb je al geprobeerd zei je. Ik zou gewoon het nog een paar keer proberen.
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik al zo vaak nu geprobeerd en tinyumbrella heeft geen zin , want hij pakt de usb niet eens
|
|
||||
|
||||
Misschien wil DFU Mode helpen?
"How-to: DFU Mode"
|
|||
|
|||
of de iphone helemaal uit zetten en daarna met de homebutton ingedrukt hem aan de computer koppelen
|
|
|||
|
|||
En als ik nu een
Itunes cd met usb krijg , net als dat je de iphone net activeerd alleen als ik hem aansluit gaat hij terug naar het appeltje, wel kan ik herstellen, maar ik heb nu 4.1 vanuit de UK met 02 simlock, Als ik nu herstel krijg ik gelijk ook de 4.2 erop of? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
Iphone 3gs blijft vastzitten op apple logo | tibootje2000 | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 14:18 |
iPhone: Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) | Palme | Jailbreak | 2 | 03-03-11 13:54 |
Bluetooth connet probleem (bluetooht teken blijft grijs) | druppers | iPhone algemeen | 3 | 11-08-10 14:30 |
|
|