'E-mail ophalen mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal weken, krijg ik bij het ophalen van email de melding: ' E-mail ophalen mislukt De gebruikersnaam of het wachtwoord voor ...............is onjuist' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
'E-mail ophalen mislukt
Sinds een aantal weken, krijg ik bij het ophalen van email de melding:
'E-mail ophalen mislukt De gebruikersnaam of het wachtwoord voor ...............is onjuist' Bij het aanklikken van OK gaat deze melding weg. Bij de volgende keer ontgrendellen krijg ik weer deze melding. En dit terwijl ik dus niets heb veranderd. En alle E-mail gewoon binnen komt met dezelfde instellingen. Ook de webmail werkt gewoon met gebruikersnaam en paswoord. Weet iemand wat te doen en hoe ik deze melding kan verwijderen en deze niet meer terug komt!!!! Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb dat soms ook wel eens voor maar als ik dat wegklik zeg maar dan blijft het ook weg nadien.
Je kan altijd eens proberen om je emailadressen te wissen en opnieuw te installeren? of dat zal helpen is nog maar de vraag maar is altijd het proberen waard natuurlijk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email ophalen mislukt | Toko7 | iPhone algemeen | 0 | 04-04-11 20:19 |
Ophalen mail (IMAP) mislukt sinds een paar dagen | solumipse | iPhone algemeen | 8 | 04-01-11 20:42 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
|
|