Iphone 3GS/Apple Universal Dock/Composite AV Cable MAAR GEEN Beeld op tv discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Afgelopen week voor mijn Iphone 3GS een Apple Universal Dock met Apple Composite AV Cable gekocht MAAR helaas GEEN BEELD OP mijn LCD TV. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS/Apple Universal Dock/Composite AV Cable MAAR GEEN Beeld op tv
Hallo,
Afgelopen week voor mijn Iphone 3GS een Apple Universal Dock met Apple Composite AV Cable gekocht MAAR helaas GEEN BEELD OP mijn LCD TV. Wel heb ik gewoon geluid via de andere twee uitgangen op mijn stereo. Enig idee of dit aan de instelling van mijn IPhone ligt ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple iPhone 4 Universal Dock Adapter 3-pack | isneaker | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 09-09-10 13:01 |
apple universal dock | Rollie2010 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 19-08-10 21:33 |
iPhone 3GS geen belgeluid in Apple universal dock | acvz | iPhone algemeen | 0 | 17-08-10 00:58 |
Component AV Cable -> Composite? | nielsniels | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-10-08 15:48 |
Apple Composite Av Cable-usa | Haagze sf2 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-02-08 18:24 |
|
|