//

Contacten en berichten blijven bewaard

Contacten en berichten blijven bewaard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een contact of sms heb verwijderd, dan houdt mijn iPhone (3GS) dit vast in zijn historie. Als ik dan met spotlight ga zoeken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-01-11, 23:28
PacMan PacMan is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard Contacten en berichten blijven bewaard

Als ik een contact of sms heb verwijderd, dan houdt mijn iPhone (3GS) dit vast in zijn historie. Als ik dan met spotlight ga zoeken naar zijn naam (terwijl die er dus uit is gemikt) dan laat ie het toch zien. En dat geldt ook voor de berichten.
Weet iemand hoe ik deze info er toch uit kan halen? Please??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-12, 00:24
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Ooit iemand het antwoord hierop gevonden ?
  #3  
Oud 19-11-12, 10:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 Bekijk bericht
Ooit iemand het antwoord hierop gevonden ?
Berichten (en contacten) worden op een iDevice slechts gemarkeerd om te worden verwijderd. Spotlight blijft die dus vinden.

Tijdens een synchronisatie met iTunes zouden de gemarkeerde items ook echt moeten verwijderd worden. Bij mij werkt dat. In andere berichten over hetzelfde onderwerp heb ik gelezen dat dit niet bij iedereen het geval schijnt te zijn.

Je kan ook eens proberen om Spotlight te resetten. Volgens eerdere topics over dit thema kan dat ook een oplossing zijn.

Succes gewenst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gewiste berichten blijven in geheugen bhonne iPhone algemeen 7 31-01-11 22:09
Blijven Cydia aankopen bewaard na een firmware update? geertgroen Jailbreak apps en thema's 6 04-05-10 13:59
Windows: Blijven de reservekopiebestanden bewaard? Rejmo iTunes 2 18-08-08 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.