adriano145145 |
06-01-11 00:47 |
Iphone 4 internet defect
Ik heb laatst, 30 december 2010, een iphone 4 gehaald bij belcompany voor 2 jaar(vodafone). De eerste dagen deed mijn internetverbinding al heel erg raar. Steeds probeerde mijn iphone 4 verbinding te maken, ik zag links boven uren lang zoeken.. zoeken.. zoeken.. en als hij internetverbinding had, kwam er 1 balkje te staan. Ik ben toen terug gegaan naar belcompany (in Den haag), daar deden ze mijn simkaart eruit en stopte ze een andere erin, om te kijken of er schade was aan mijn simkaart of mobiel. Het bleek dus dat mijn iphone 4 een defect had met internetverbinding!! Terwijl ik hem niet eens een week had!! Ze hebben mij niet eens geholpen, ik moest zelf alles regelen. Ik heb toen naar ProAssist gebeld (verzekering) en maandag hadden ze mijn iphone 4 opgehaald. Ik kreeg een leen iphone die het niet eens deeed!! Bij de tweede afspraak voor een leen iphone ontbrak er een houder waar je de simkaart in moet doen!!! Ik vindt dit zo schandalig, terwijl ik hiervoor moet betalen! Mijn vraaag uiteindelijk is: Hoelang zal de reparatie duren? en als het niet gemaakt is krijg ik dan een nieuwe iphone 4?
Apple en ProAssist mogen zich diep schamen, echt.:mad:
Adriano
|