//

Iphone 4 internet defect

Iphone 4 internet defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst, 30 december 2010, een iphone 4 gehaald bij belcompany voor 2 jaar(vodafone). De eerste dagen deed mijn internetverbinding al heel erg raar. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-01-11, 23:47
adriano145145 adriano145145 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard Iphone 4 internet defect

Ik heb laatst, 30 december 2010, een iphone 4 gehaald bij belcompany voor 2 jaar(vodafone). De eerste dagen deed mijn internetverbinding al heel erg raar. Steeds probeerde mijn iphone 4 verbinding te maken, ik zag links boven uren lang zoeken.. zoeken.. zoeken.. en als hij internetverbinding had, kwam er 1 balkje te staan. Ik ben toen terug gegaan naar belcompany (in Den haag), daar deden ze mijn simkaart eruit en stopte ze een andere erin, om te kijken of er schade was aan mijn simkaart of mobiel. Het bleek dus dat mijn iphone 4 een defect had met internetverbinding!! Terwijl ik hem niet eens een week had!! Ze hebben mij niet eens geholpen, ik moest zelf alles regelen. Ik heb toen naar ProAssist gebeld (verzekering) en maandag hadden ze mijn iphone 4 opgehaald. Ik kreeg een leen iphone die het niet eens deeed!! Bij de tweede afspraak voor een leen iphone ontbrak er een houder waar je de simkaart in moet doen!!! Ik vindt dit zo schandalig, terwijl ik hiervoor moet betalen! Mijn vraaag uiteindelijk is: Hoelang zal de reparatie duren? en als het niet gemaakt is krijg ik dan een nieuwe iphone 4?

Apple en ProAssist mogen zich diep schamen, echt.

Adriano
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-11, 00:09
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Ik zou eens zoeken of je iemand kent tussen de advocaten en zo direct naar de rechtband stappen .

Bij mijn nonkel (oom), hadden ze de lader niet terug meegegeven en er was een KRAS op de voorkant van het scherm bijgekomen op zijn 3Gs! Hij belt en blijkbaar (leugenaars) hebben ze niets van laders meegekregen én de kras was niet van hun. Uiteindelijk heeft hij via zijn vrienden een advocaat kunnen regelen en zo heeft hij na een bezoekje met de advocaat een nieuwe iphone 3Gs met een verontschuldigingsbrief en een tegoed voor de apple store gekregen.. Fijn is anders, maar toch al iets natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Kubbie92; 06-01-11 om 00:12.
  #3  
Oud 06-01-11, 21:29
adriano145145 adriano145145 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

Wooh ik hoop dat het niet zo ver komt als mijn iphone. Ik wacht gewoon 2 weken af, als ik een nieuwe krijg is het weer goed. Maar als ik mijn eigen iphone terug krijg, dan kijk ik eeerst HEEL goed of tie werkt en ook geen KRAS op zit, voordat ik teken. En anders 80 advocaten inschakelen, ik heb het een beetje gehad, wil mijn iphone!!!!!!!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone sinanyavuz Odido (T-Mobile) 16 31-03-12 12:14
Find My iPhone defect frado iPhone algemeen 7 03-07-11 13:42
iPhone: iphone defect! redrik Jailbreak 2 22-10-10 14:09
iPhone 4 reeds defect! suby555 iPhone algemeen 19 05-08-10 16:33
Iphone 2G Defect? necarten iPhone algemeen 3 08-05-09 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:40.