Iphone 4 synchroniseert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Vanaochtend mijn nieuwe Iphone ontvangen. Ben er erg blij mee, maar ik krijg er geen software op vanaf Itunes. De PC geeft aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 synchroniseert niet
Hallo allemaal,
Vanaochtend mijn nieuwe Iphone ontvangen. Ben er erg blij mee, maar ik krijg er geen software op vanaf Itunes. De PC geeft aan dat de computer niet meer gemachtigd is, met de vraag of ik wil machtigen. Als ik dit doe dan geeft Itunes aan dat deze computer reeds geautoriseerd is. Kan iemand me hier mee verder helpen, want ik baal enorm. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is gelukt, kan een slotje op. Het is goed gekomen door de SC info map te verwijderen. Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store
|
|
|||
|
|||
Ik heb net hetzelfde probleem met de Iphone 4 van mijn zus, weten jullie zeker door die SC info map te verwijderen dat het goed komt?
Yannick |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs synchroniseert niet meer! | jackdaniels16 | iPhone algemeen | 3 | 14-06-12 01:07 |
iPhone 3g 8gig synchroniseert niet | spongebart | iTunes | 3 | 16-03-11 18:47 |
iPhone synchroniseert niet met iTunes | DertKesh | iTunes | 4 | 30-12-10 11:35 |
Windows: Itunes synchroniseert niet met iphone | jan.bleus | iTunes | 5 | 17-04-10 13:23 |
Iphone 1.1.4 synchroniseert niet met iTunes 8 | geronimo! | iTunes | 8 | 11-10-08 11:50 |
|
|