iphone 4 metal detector werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) na het updaten naar 4.2.1 . en tehtered gejailbreaked heb ik ontdekt dat mijn iphone 4 niet meer reageert op metaal met metal detector app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 metal detector werkt niet
na het updaten naar 4.2.1 . en tehtered gejailbreaked
heb ik ontdekt dat mijn iphone 4 niet meer reageert op metaal met metal detector app . m`n kompas apps en gps werken perfect niets mis ermee . maar als ik een metal detector app opstart zie ik geen beweging. ik heb diverse apps geprobeerd o.a emf meter-free metal detect . en kompas kalibreren (in acht vorm bewegen) maar niks wil baten. zou dit een bug zijn of iets anders. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
İs er niemand die mij kan helpen
|
|
||||
|
||||
Is die app zo belangrijk voor je? Zoveel heb je toch niet aan zo'n simpele metaal-detector of wel soms..?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Doet je kompas het wel gewoon? Want dan is er waarschijnlijk helemaal niets aan de hand.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien een bug in de FW die dit onmogelijk maakt? Misschien is het wel opgelost bij de volgende update?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|