//

iphone 4 of jingjangphone

iphone 4 of jingjangphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen. kan mij hier iemand de verschillen tussen die chinese clonen zeggen en de echte iphone 4(en idem voor de 3 gs)...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-11, 22:58
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard iphone 4 of jingjangphone

hallo iedereen.
kan mij hier iemand de verschillen tussen die chinese clonen zeggen en de echte iphone 4(en idem voor de 3 gs)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-11, 23:14
gangster2 gangster2 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar gangster2
Standaard

clonen zij slechter kwa kwaliteit vooral het sytem waar het opdraaid en het scherm en kunnen GEEN apps op spelen
  #3  
Oud 10-01-11, 10:39
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

ik raad je aan om GEEN iPhone clone te nemen is echt troep en je hebt geen garantie erop en je kunt geen apps instaleren via de app store een echte afrader
__________________
Als je het zeker weet hoef je niet te twijfelen!
  #4  
Oud 10-01-11, 11:49
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

verschillen?
Laten we beginnen met de gelijkenissen, dat is makkelijker ;-)

- Van ver lijkt het ontwerp een beetje op de iPhone.
- Je kan er mee bellen
- Je kan er in sommige gevallen muziek en films op zetten, maar niet via iTunes of op een iPod manier.

Bottomline, niet doen, je koopt iets helemaal anders wat er voor een complete leek op het eerste zicht op lijkt. Dus als het gaat over die eerste indruk die mensen hebben, en denken dat je een iPhone hebt, doen.
Als het je gaat om een goed apparaat te hebben, niet doen.

Belangrijk, maar al door eerdere posters beschreven. Je kan NIET in de appstore, en het OS lijkt enkel op het eerste zicht qua uiterlijk op iOS, de meeste klonen gebruiken een traag, slecht gemaakt JAVA OS, of een versie van Android, die een theme gekregen heeft om op iOS te lijken, maar niet goed draait vanwege de slechte hardware die er in zit.
  #5  
Oud 10-01-11, 15:10
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flammy88 Bekijk bericht
ik raad je aan om GEEN iPhone clone te nemen is echt troep en je hebt geen garantie erop en je kunt geen apps instaleren via de app store een echte afrader
Ben ik ook echt niet van plan. Ben blij met die dak heb. Ma de nichtjes komen op de leeftijd da ze op Kapaza enz beginnen zoeken om Tzelfde te hebben als hun neefje e....
  #6  
Oud 10-01-11, 15:43
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rammie2000 Bekijk bericht
Ben ik ook echt niet van plan. Ben blij met die dak heb. Ma de nichtjes komen op de leeftijd da ze op Kapaza enz beginnen zoeken om Tzelfde te hebben als hun neefje e....
Ik moest het 3 keer opnieuw lezen en fonetisch uitspreken en toen begreep ik pas wat er stond.....

In ieder geval : begin er NIET aan. Als het 2/3 tientjes kost, dan heb je er nog lol aan als ie het niet doet en kun je 'm met veel plezier in de vuilcontainer gooien. Voor zover ik begrijp zijn ze echter een stukje duurder en dan is het zonde van je geld. Dan nog beter zoeken naar een oude 3G of zoiets.
  #7  
Oud 10-01-11, 19:03
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard

Zegt me zo wat. Ze toonde me hier dat een jingjang iPhone 4 ....... "g" ( staat op de doos) een 300 euro kost en de 3 g een 250 euro. Wat kost een 3 g in feite nog. Als ie in perfecte staat is tenminste. ( heb nog ene liggen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.