iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4: Hoe uitzetten ontgrendelen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/82223-iphone-4-uitzetten-ontgrendelen.html)

babybox 12-01-11 17:52

Iphone 4: Hoe uitzetten ontgrendelen?
 
hallo. iedereen

Ik vindt het ontgrendelen (naar rechts schuiven) iedere keer als je de telefoon uit je broekzak haalt maar irritant (slide to unlock), kost extra handeling, ik wil dit uitzetten

Via Instellingen-> Algemeen-> automatisch slot op Nooit zetten zou het moeten doen
Maar als ik dan de telefoon aanzet via de Home Knop of de aan-uitknop moet ik toch weer schuiven?

raar

Weet iemand raad? zonder te jailbreaken

Pl0xs 12-01-11 18:12

Volgens mij kan dit niet zonder jailbreak

020 12-01-11 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door babybox (Bericht 626943)
hallo. iedereen

Ik vindt het ontgrendelen (naar rechts schuiven) iedere keer als je de telefoon uit je broekzak haalt maar irritant (slide to unlock), kost extra handeling, ik wil dit uitzetten

Via Instellingen-> Algemeen-> automatisch slot op Nooit zetten zou het moeten doen
Maar als ik dan de telefoon aanzet via de Home Knop of de aan-uitknop moet ik toch weer schuiven?

raar

Weet iemand raad? zonder te jailbreaken

De instelling wat je deed was gewoon dat het beeldscherm niet uit ging dacht ik. Maar de lockscreen blijft altijd.

RyanG 09-01-12 23:55

Je moet bij instellingen -> algemeen -> codeslot -> vraag om code!
dan kan je zelf in stelling als hij zoalss 15 minuten op sleepmode staat dan pas code in voeren

Wally© 10-01-12 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RyanG (Bericht 757914)
Je moet bij instellingen -> algemeen -> codeslot -> vraag om code!
dan kan je zelf in stelling als hij zoalss 15 minuten op sleepmode staat dan pas code in voeren

Denk niet dat dat zal lukken...

Denk zelfs dat de code invoeren en 'overbodige en onnodige handeling' is voor topicstarter...

colliehome 10-01-12 08:41

De "slide" is aangebracht omdat je anders in je broekzak per ongelijk zal bellen of wat anders zou doen. Als je het een extra handeling vindt moet je misschien eens rond horen of een walkie talkie is voor jou zal zijn. Eén knop en alles kan. Push and Talk. De iWalkie


Nee, gekheid. Bij elke telefoon is dat toch?

wouter1981 10-01-12 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 757943)
De "slide" is aangebracht omdat je anders in je broekzak per ongelijk zal bellen of wat anders zou doen. Als je het een extra handeling vindt moet je misschien eens rond horen of een walkie talkie is voor jou zal zijn. Eén knop en alles kan. Push and Talk. De iWalkie


Nee, gekheid. Bij elke telefoon is dat toch?

Inderdaad. Volgens mij heeft elke telefoon een toetsenblokkering.

De TS zal er mee moeten leren leven. Of geen mobiele telefoon meer gebruiken.

mrboolean 10-01-12 11:11

Is dat eigenlijk wel mogelijk, broekzakbellen met de iPhone? Vroeger met telefoons met gewone knoppen of resistieve schermen kon ik het me voorstellen. Maar de iPhone heeft toch een capacitief scherm en die reageren alleen op je vinger en niet op andere zaken? Bovendien is de home button verzonken en de aan-uit knop zit aan de bovenkant.

colliehome 10-01-12 11:18

ik heb het al wel eens gehad met de iPhone. Hoe? Ik weet het totaal niet maar hij was aan het bellen....

Boekel 16-02-12 12:08

In Cydia de app 'NoLockScreen'.

Ideaal voor gebruik met mijn iPad.

Guest-20180925190238 16-02-12 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boekel (Bericht 771616)

Ideaal voor gebruik met mijn iPad.

Wauw :eek: Heb jij grote broekzakken dat er een iPad in past :rolleyes:

Bomans 16-02-12 12:20

Heeeeeeeeeeel handig ...

Boekel 16-02-12 12:37

Grapjassen :d

Vertel mij dan maar eens wat je aan een lockscreen op een iPad hebt?

Guest-20180925190238 16-02-12 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boekel (Bericht 771626)
Vertel mij dan maar eens wat je aan een lockscreen op een iPad hebt?

Dat is in dit topic niet relevant, en dus off-topic, want de oorspronkelijke vraag luidt:

Citaat:

Ik vindt het ontgrendelen (naar rechts schuiven) iedere keer als je de telefoon uit je broekzak haalt maar irritant (slide to unlock), kost extra handeling, ik wil dit uitzetten

Bomans 16-02-12 12:51

Maar ik zou toch ook graag jou mening horen daarover.

Jij bent immers diegene die offtopic gaat met het broekzakken"mopje" ...

hanske636 16-02-12 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door babybox (Bericht 626943)
iedere keer als je de telefoon uit je broekzak haalt maar irritant (slide to unlock), kost extra handeling, ik wil dit uitzetten

Ja, die extra handeling duurt zeker 0.1 seconde en kost redelijk wat energie. :d

Ik denk niet dat je dat zonder jb gaat klaar krijgen.
Met jb zijn er tal van mogelijkheden zoals, reeds vernoemd NoLockscreen, je kan ook tap2unlock gebruiken, Move2unlock, StyleUnlock, VUnlock.....en er zullen er nog wel zijn.
Of ShakeToUnlock maar als je de gewone slide al lastig vind zal shaken om te unlocken wel een immense opgave zijn. :d

Je kan werken met voice activator maar dan moet je weer een handeling doen om je stembediening te activeren én je zal een commando moeten uitspreken.

Je kan ook met Activator een bepaalde knop gebruiken om je idevice te unlocken. Dan moet je niet sliden maar op een knopje drukken.

Mogelijkheden zat maar je zal dan moeten jailbreaken.

En je mag het draaien en keren zoals je wilt maar je zal altijd één of andere handeling moeten uitvoeren om te unlocken.....

Bomans 16-02-12 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boekel (Bericht 771626)
Grapjassen :d

Vertel mij dan maar eens wat je aan een lockscreen op een iPad hebt?

Ik zie mijn lockscreen op mijn iPad2 zelden.

Ik sluit mijn iPad altijd af met de smartcover. Als ik die cover terug open doe zit ik meteen weer op mijn springboard (of in de app waar ik geindigd ben).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.