speaker doet het niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, ik heb nu me iphone 4 precies 1 dag. na wat problemen overwonnen te hebben betreft applicaties. en op het moment dat eindelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
speaker doet het niet.
beste mensen,
ik heb nu me iphone 4 precies 1 dag. na wat problemen overwonnen te hebben betreft applicaties. en op het moment dat eindelijk alles het precies doet zoals ik wil, vliegt bij me 1e potje angry birds het geluid uit. en met oordopjes in doet het geluid het wel. is dit iets met de software? want na 1 dag is het toch eigenlijk onmogelijk dat de speaker kapot is? mvg, joost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al gecheckt of je iPhone op stil staat? In de linkerbovenhoek van de iPhone zit een schakelaartje aan de zijkant, kijk eens of deze oranje is? Als dit zo is moet je deze even omzetten, en dan zal je geluid gewoon weer werken.
|
|||
|
|||
nee, dat is hem helaas ook niet.
heb al van alles geprobeerd. instellingen bekeken. kan het moeilijk zijn dat tijdens het potje een instelling is veranderd. |
|
|||
|
|||
me speaker is net weer aangevlogen.
heel eigenaardig. terwijl ik niks heb veranderd, sprong hij plotseling weer aan. hopen dat ie het ook gewoon blijft doen. bedankt voor de hulp iig! |
|
||||
|
||||
Daar is dit forum voor, anderen hulp te bieden!
|
|
|||
|
|||
Beste forum leden
Ik heb mijn iphone 4 nu 3 dagen en op bijzondere wijze doet de speaker het ook niet meer...... Ligt ook niet aan het schuifje linksboven! En alle geluid staat aan bij instellingen, maar niets van geluid meer alleen trillen. Heeft iemand suggesties? |
|
||||
|
||||
Ook niet als je het schuifje verschuift van het belvolume als je probeert een andere ringtone in te stellen of wat dan ook?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat toch je speaker kapot is, mijn iphone4 had ik nog maar 4uur in gebruik en had ook dezelfde klacht. Ik kon ook niet geloven dat de speaker kapot was maar toch de telefoon opgestuurd naar zes in goes. Daar is mijn toetel omgeruild voor een nieuwe.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties. Ik denk ook inderdaad dat de speaker kapot is. Heb door de oordopjes wel geluid. Heb inmiddels ook alle instellingen gereset, maar helemaal niks, geen geluid hoor......
Ik kan het inderdaad ook niet geloven.... In de ochtend nog geluid en 's middags, zonder intensief gebruik, niets meer.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
speaker doet het nauwelijks of niet meer | free willy | iPhone algemeen | 4 | 23-09-10 23:22 |
Speaker van m'n Iphone doet het niet? | sokkenpak | Archief | 2 | 10-06-09 23:36 |
Speaker/microfoon doen het niet meer | christiaan1985 | iPhone algemeen | 10 | 16-04-09 14:12 |
Speaker geluid doet het niet meer | boboi | iPhone algemeen | 8 | 27-11-08 23:36 |
iphone trilt uit zich zelf, handsfree speaker doet het niet etc. etc. | vy_k | Unlock [archief] | 7 | 08-03-08 14:41 |
|
|