//

Updaten

Updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een probleem met updaten van mijn Iphone 3gs 32GB (oude bootrom) Ik draai nog steeds op 4.0.1 en wou updaten naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-11, 10:34
dadis1988 dadis1988 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 22
Standaard Updaten

Ik heb sinds kort een probleem met updaten van mijn Iphone 3gs 32GB (oude bootrom)

Ik draai nog steeds op 4.0.1 en wou updaten naar 4.2 (gewoon de laatste die via Itunes beschikbaar is). alles verloopt proma tot de laatste stap want dan krijg ik 1015 error. en blift mijn iphone met itunes logo op het scherm staan. Ik kan hem verder met tinyumbrella niet wegkicken van die staat. Enige oplossing is om weer te downgraden naar 4.0.1 (daar krijg ik ook 1015) maar het lukt me wel om met tinyumbrella hem weg te kicken van itunes logo dan gewoon jailbreak en hij werkt perfect. Ik moet jailbreak gebruiken (gelocked in AT&T). Ik weet dat de mogelijkheden om de laatste software te jailbreaken bestaan.

Iemand een idee??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
1015, update, upgrade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Updaten? Yurena Jailbreak 7 22-01-11 20:47
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? Tom! Jailbreak 0 17-12-10 21:38
iPhone 1e gen.: updaten plaiy Unlock 0 07-12-10 17:51
updaten vespresso Archief 1 23-12-08 15:05
Updaten laika666 Archief 1 05-02-08 15:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.