Tethering activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik wed dat deze vraag wel vaker is gesteld. Ik heb een iphone 4 op 4.2.1 nog nooit gejailbroken (t-mobile ) en ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tethering activeren
hallo ik wed dat deze vraag wel vaker is gesteld.
Ik heb een iphone 4 op 4.2.1 nog nooit gejailbroken (t-mobile ) en ik wil graag tethering actieveren. Op welke manier is dit mogelijk? ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Via een jailbreak kan je tethering activeren, zonder jailbreak gaat dat naar mijn weten niet lukken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als iemand iets meer weet, laat graag even horen! |
|
|||
|
|||
Heren,
Ik heb de oplossing: ga op je iphone naar: Instellingen>algemeen>netwerk>mobiel datanetwerk> Hellemaal onderaan boven Wi-Fi staat internet-tethering. Voer hier de APN van je provider in. Ik gebruik tele2(internet.tele2.nl) Voor t-mobile is dit volgens mij internet.tmobile.nl(Google is je vriend) username + password leeglaten. Iphone rebooten. Instellingen>algemeen>netwerk. Onderaan is nu een kopje Internet-tethering gemaakt. voor de rest spreekt het voor zich Have fun PS: ik heb dit gedaan op een niet-jailbreak iphone 4 (4.2.1) |
|
|||
|
|||
k*t T-Mobile
Hele goeie post hierboven!! Heb alleen een probleempje. Ik kan nergens "Mobiel Datanetwerk" vinden. Nou heb ik mijn iPhone 4 even naast die van mijn moeder gelegd en ik zie dat zij boven "VPN" wel "Internet-tethering" heeft staan.
Ik T-Mobile gebeld. Zegt Miep van de klantenservice dat het niet toegestaan is om iPhone als modem te gebruiken. Wie weet een manier om T-Mobile te slim af te zijn (liefst zonder jailbreak, daar hou ik niet zo van)?? Want ik ga niet mijn geld bij hun brengen om vervolgens maar een deel van alle functies van mijn iPhone te krijgen. |
|
|||
|
|||
Oke,
Probeer eens in Safari naar help.benm.at te gaan. Het laden duurt erg lang maar uiteindelijk krijg je onderaan de site een functie die je kan installeren. Het zou zo moeten zijn nadat jij het Tmobile certificaat hebt geinstalleerd dat je de functie Mobiel datanetwerken wel hebt.(na een reboot misschien) Update: ik heb even voor je gezocht: http://www.iphoneclub.nl/30276/tethe...-op-je-iphone/ Laatst gewijzigd door mitchelldebie; 04-02-11 om 21:23. |
|
|||
|
|||
HELP! Hij doet het niet! Ben naar die site gegaan, profiel geïnstalleerd, iPhone gereboot.... Zie geen Internet-tethering staan #haataantmobile
|
|
|||
|
|||
Mhh..
Lijkt erop dat Iphones met een T-mobile simlock de functie niet hebben. Ik heb nog wat rond gezocht, en lockvrije toestellen hebben standaard deze optie en KPN en Vodafone toestellen krijgen deze optie na het installeren van het certificaat. Het lijkt erop dat je nog even geduld moet hebben tot T-mobile Tethernet vrijgeeft. Of wachten tot je Iphone 1 jaar oud is zodat je hem gratis legaal simlock vrij kan laten maken. 2 bad Laatst gewijzigd door mitchelldebie; 04-02-11 om 21:51. |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 4 van mijn werk en heb al de stappen via help.benm.at gedaan voor tethering, maar dan komt er iets van "er kan maar een APN configuratie tegelijk worden geïnstalleerd. Wat kan ik doen?
|
|
|||
|
|||
Gewoon Jealbreaken en tetherme installeren 1 minuut werk
en voila je hebt personal hotspot
|
||||
|
||||
|
Labels |
iphone4, jailbroken, tendering, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tethering | koen2709 | Odido (T-Mobile) | 8 | 12-10-10 10:43 |
Tethering | Zompy | Jailbreak apps en thema's | 13 | 27-08-10 11:02 |
3.1.2 tethering | sentmen | iPhone algemeen | 26 | 25-07-10 01:19 |
Tethering op XP | MarkStraatman | iPhone algemeen | 0 | 25-05-10 02:47 |
|
|