Error 1601 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone 3G 4.2.1 doet niks meer. Ik zie alleen een apple logo. Ik heb hem zeker 25x proberen te restoren in itunes maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Error 1601
Hallo,
Mijn iphone 3G 4.2.1 doet niks meer. Ik zie alleen een apple logo. Ik heb hem zeker 25x proberen te restoren in itunes maar ik krijg telkens error 1601. Ook op een andere pc. Hij zegt iphone op herstellen voorbereiden (5min) en dan krijg ik die error. Ook geprobeerd via redsnow in DFU te zetten en met custom firmware maar geen resultaat. Iemand die mij wil/kan helpen? Ben al dagen aan het klooien met mijn iphone 3G. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Kees,
Heb je al een oplossing? Ik heb het zelfde probleem. Maar ik zie zelfs geen Apple logo... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hi,
Ik heb een soortgelijk probleem. Ik probeer mijn gelockte iPhone 3GS te jailbreaken/unlocken via in sn0wbreeze 2.7 aangemaakte firmware voor iOS 4.3.3 Het lukt me niet om via iREB R4 de foutcodes 1600 en 1601 te omzeilen in iTunes. Als ik de DFU-mode extra probeer te activeren, verschijnt geen helder wit of rood scherm. Heeft iemand een oplossing om de in sn0wbreeze aangemaakte firmware goed op de iPhone te krijgen, zodat ik 'erin' kan. Mijn dank is groot! Ralph |
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem op mijn iPod. Meerdere malen in DFU gezet en krijg continu de melding 1601.
Ik heb iTunes al gedeïnstalleerd en de laatste versie opnieuw geïnstalleerd. Dit werkt echter niet. Iemand nog suggesties? Thanks |
|
||||
|
||||
heb je al is een tutorial bekeken op youtube?
er staat ook dat je het verschillende keren na elkaar is moet proberen |
|
|||
|
|||
Ja ik heb eigenlijk alles al geprobeerd en begin de hoop nu wel op te geven:
Met sn0wbreeze kan ik geen custom firmware maken van de volgende firmwares: iPod1,1 1.1_3A101A_restore iPod1,1 2.2.1_5H11_restore iPod1,1 3.1.3_7E18_restore firmwares zijn gedownload van de site die in alle filmpjes en in snowbreeze aangegeven wordt. Als ik hem handmatig herstel naar 1 van die 3 FW's(zonder snowbreeze) pakt hij hem eveneens niet. Het is weliswaar een oude iPod maar het zou mooi zijn als ik hem mee kan nemen op vakanties. Jij/iemand toevallig nog suggesties? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs error 1601 ondanks ireb | gerardsmink | iPhone algemeen | 0 | 09-12-10 19:15 |
3G 16GB doet niks meer. Error 1601 in herstelmode. | thejvd | iPhone algemeen | 0 | 04-06-10 10:59 |
iPhone: 1601 error en geen wit scherm met ireb. | tinus67 | Jailbreak | 8 | 31-05-10 17:43 |
1601 error oplossing | jtstyle | iPhone algemeen | 1 | 03-03-10 19:58 |
|
|