Iphone filmen 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een iphone gekregen van men broer en die heeft die gereset voor hij hem aan mij gaf maar hij kon er mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone filmen 3gs
Hallo ik heb een iphone gekregen van men broer en die heeft die gereset voor hij hem aan mij gaf
maar hij kon er mee filmen vroeger maar sinds hij gereset is weet ik niet hoe je er mee kan filmen ^^ sorry dat het mijn eerste post is BUT I NEED HELP :$ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
App camera openen, dan zie je onderin 3 mogelijkheden....links zit overzicht van de gemaakte foto's/filmpjes, in het midden zie je een fotocameraatje en rechts een schuifje wat je naar links en rechts kunt bewegen. Staat standaard naar links, dus foto's maken, kun je ook naar rechts schuiven en voilà u kunt filmen....
Camera in het midden word een rood balletje en het wijst zich vanzelf.....succes!! |
|
|||
|
|||
Sorry maar bij mij is het gewoon
LINKS : foto overzicht MIDDEN : FOTO maken RECHTS : niets ??? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphoen 3g, filmen als 3gS | tommynr7 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-09-10 14:35 |
Video: Filmen met iPhone.. | Johannn | Muziek, foto & video | 72 | 18-07-09 13:21 |
Filmen met iphone. | apotheosis | iPhone Apps | 10 | 16-07-09 18:56 |
|
|