Mobiel nummer blokkeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik word de laatste tijd gesmst door een nummer dat ik niet ken. Als ik dan reageer en vraag wie dat is, krijg ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiel nummer blokkeren
Ik word de laatste tijd gesmst door een nummer dat ik niet ken. Als ik dan reageer en vraag wie dat is, krijg ik geen respons. Ik heb een iPhone 4 en vraag me af of ik het nummer van de betreffende persoon kan blokkeren zonder dat ik mijn provider hoef te contacteren en vragen of zij het voor mij kunnen doen..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met iBlacklist uit Cydia.
|
|
||||
|
||||
Maar als je geen jailbreak hebt en deze ook niet wilt, dan zit er niets anders op dan je Provider bellen geloof ik!
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad geen jailbreak. Als het niet anders kan, dan bel ik toch naar even mijn provider. Ieder geval bedankt. Ik heb overigens Vodafone. IemNd ervaring mee dat ze dat gewoon doen? Of moet je eerst stalkingsverklaring etc. hebben?
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat als jij zegt dat je het echt niet fijn vind, en benadrukt dat je vanaf dat punt echt niets meer wilt ontvangen van deze afzender. Dat ze dan gewoon meewerken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb met mijn moeder het zelfde gehad, ik heb toen vodafone ingeschakeld op mijnvodafone op internet kun je een lijst vinden waar je alles in kunt zetten voor een onderzoek, het heeft bij ons helaas niets opgeleverd.
|
|
|||
|
|||
Ik heb reeds contact gehad met Vodafone. Zij hebben mij inderdaad doorverwezen naar een site (overigens ergens op de site van Vodafone) waar ik allerlei gegevens kon achterlaten. Zo moest ik het telefoonummer aangeven om wie het ging of ik werd gebeld, gesmst, allebei etc. op welk tijdstip en dat soort vragen moest ik beantwoorden.
Na dat gedaan te hebben kreeg ik de melding dat ze het gaan onderzoeken en dat ik na 30 dagen te horen krijg of ze er wel of niet mee instemmen om het betreffende nummer te blokkeren voor mij. Heel gedoe dus.. Ben benieuwd.. |
|
|||
|
|||
Kan je 'm vlotter even jailbreaken
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Doorschakelen naar mobiel nummer | Michel15 | Vodafone | 0 | 26-05-11 19:58 |
blokkeren van een nummer op 3GS | bertusbots | Odido (T-Mobile) | 2 | 27-02-10 11:21 |
US-account met Nederlands mobiel nummer | Scirocco | iPhone Apps | 8 | 07-08-08 20:08 |
nummer blokkeren | dsimons | Archief | 5 | 02-07-08 07:52 |
|
|