Iphone "master" herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een probleem met herstellen. Doet hij tijdens een herstel ook alle jailbreak weg halen want ik heb gevoel dat alles eigenlijk blijft staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone "master" herstel
ik heb een probleem met herstellen.
Doet hij tijdens een herstel ook alle jailbreak weg halen want ik heb gevoel dat alles eigenlijk blijft staan waardoor ik enkele cydia apps niet kan installeren omdat ik een keer iets(of meerdere) dingen heb veranderd. hoe zorg ik er voor dat de iphone eerst zijn schijf formatteert of zo iet zo dat alles ECHT weg is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je een herstel doet ZONDER back up terug te zetten zet hij als het goed is niks over. Dan zou je dus jailbreak stuff free moeten zijn.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Herstellen vanuit itunes maar niet de backup vanuit itunes terug zetten....
|
Labels |
jailbreak herstellen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Hangt bij " controleren van herstel " | labo46 | iPhone algemeen | 11 | 20-07-09 14:43 |
Mac OS X: iTunes blijft de melding geven: "herstel vanaf de reservekopie van iphone - datum" | ErickJacobs | iTunes | 0 | 18-08-08 00:42 |
Iphone Kapot? Bestaat er een "master reset" als laatste redmiddel? | flipbosch | Unlock [archief] | 10 | 19-02-08 15:23 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|