VIP Telefoonboek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik had heel lang geleden een Nokia hupeldepup en daar kon je contactpersonen toevoegen aan je VIP telefoonlijst. Nou was dat bijvoorbeeld erg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
VIP Telefoonboek
Beste allemaal,
Ik had heel lang geleden een Nokia hupeldepup en daar kon je contactpersonen toevoegen aan je VIP telefoonlijst. Nou was dat bijvoorbeeld erg handig als je telefoon op niet storen o.i.d. stond want dan kon je ervoor kiezen die personen je wel konden bereiken. Weet iemand of dit op een of andere manier ook op de iPhone te regelen is? Alvast bedankt voor jullie reacties. Met vriendelijke groet, Mark
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou ik ook wel willen weten ;-)
|
|||
|
|||
Met Myprofiles kun je dmv profielen (duh...) aangeven welke instellingen je per status aan of uit wil hebben. Denk aan Wi-Fi, gps, bluetooth enz. Ook kun je per profiel een black of white list maken, maw wie je per profiel wel of juist niet mag bellen.
Wellicht heb je er wat aan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoonboek | Hjalmarr | iPhone algemeen | 3 | 22-01-10 18:41 |
telefoonboek | rutgergevers | iPhone algemeen | 3 | 14-05-08 21:28 |
Video: k-vip video converter | imael | Muziek, foto & video | 4 | 08-04-08 14:31 |
|
|