ihone 3G kan simkaart niet vinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb vandaad de iphone voor mijn zoontje binnengekregen die ik van iemand hier op het forum heb overgekocht. Maar er is een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ihone 3G kan simkaart niet vinden
hallo allemaal,
ik heb vandaad de iphone voor mijn zoontje binnengekregen die ik van iemand hier op het forum heb overgekocht. Maar er is een probleem hopelijk weet iemand de oplossing, welke sim ik erook in stop de iphone blijft zeggen GEEN SIM. Is hier een oplossing voor, de iphone zou simlockvrij zijn.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probleem is opgelost!
Heb de telefoon even naar zo een winkeltje gebracht waar ze ook simlocks verwijderen was binnen 2 min klaar. Weet niet wat hij gedaan heeft wilde hij ook niet zeggen,.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Kan preferenceloader niet vinden..? | Karin1 | Jailbreak | 5 | 07-02-11 10:59 |
Ringtones kan ik niet vinden. | Berrie | Ringtones en Wallpapers | 6 | 18-12-09 17:07 |
kan oktoprep niet vinden | truckdiver | Unlock [archief] | 11 | 06-02-08 20:04 |
Mac OS X: Kan de Kalender niet vinden | snuitje74 | Desktop-applicaties | 4 | 30-01-08 14:02 |
Kan mappen niet vinden. | stephenvis | Archief | 0 | 22-11-07 00:18 |
|
|