//

iPhone 3G Restore, Error 6 / 1600

iPhone 3G Restore, Error 6 / 1600 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Het betreft het volgende. Ik heb een iPhone 3G die tot voor kort op 3.1 draaide, onlangs geprobeerd deze te updaten naar 4.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-03-11, 22:16
t2krambo t2krambo is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 168
Exclamation iPhone 3G Restore, Error 6 / 1600

Hoi allemaal,

Het betreft het volgende.

Ik heb een iPhone 3G die tot voor kort op 3.1 draaide, onlangs geprobeerd deze te updaten naar 4.1 met een custom firmware, gemaakt door PwnageTool.

Het herstellen naar deze custom firmware is helaas niet gelukt, de iPhone is tot ongeveer 98% gekomen (iPhone software controleren). iTunes gaf daarna een error 6 aan. Ook error 1600 heb ik voorbij zien komen.

Momenteel zit de iPhone in een soort van restore mode loop, DFU mode vermoed ik, gezien het feit dat er wel een iPhone in restore mode wordt gedetecteerd, maar het scherm geen recovery mode aangeeft.

Alles al geprobeerd, andere custom FW's, root partition resizen, normale FW's, herstellen via iTunes..het mag allemaal niet baten.

Wie o wie kan me hierbij helpen? Heb trouwens ook dit forum al eens doorgespit, heeft me helaas niet geholpen.

Ik zit trouwens op een Mac, met iTunes 10.2

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-11, 09:25
joeyman1 joeyman1 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 5
Standaard

Hallo,

Ik heb zojuist een tweedehands Iphone gekocht die gejailbreakt was.
Volgens mij is het een 3g die simlock-vrij is.

Toen wou ik op Itunes muziek gaan downloaden en op mijn Iphone zetten, maar mijn Iphone werd niet herkend. Dus heb ik op herstellen geklikt.
Toen de Iphone hier mee klaar was, verscheen er in eens ''de Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een fout voorgedaan (1015)''.

Nu krijg ik mijn Iphone niet meer werkend en zie ik alleen nog maar het itunes logo met een usb- kabel die hiernaar verwijst.

Ik weet niet precies meer welke firmware ik had. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.

Kan iemand mij hier misschien stap voor stap vertellen wat ik moet doen om hem weer aan de praat te krijgen.
  #3  
Oud 07-03-11, 09:28
t2krambo t2krambo is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 168
Standaard

Hoi Joey,

Graag even je eigen topic maken.

Als je goed zoekt op dit forum, zul je zien dan recboot of tinyumbrella je telefoon uit de recovery mode kan kicken, en dat je dan weer een werkend toestel hebt.

Gr,

t2krambo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G iTunes 1600 error armandoth Jailbreak 1 28-02-11 01:12
iPhone 3G met 1600/1604/16XX error iRobin iPhone algemeen 9 08-08-10 01:24
iPhone: Iphone 3g 8gb error 1600 brownz Jailbreak 2 15-06-10 13:58
iPhone: iPhone 3GS 3.1.3 error 1600 (1604) Johannes Jailbreak 1 15-06-10 13:54
Error 1600 iPhone 3GS refie iPhone algemeen 10 24-02-10 11:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.