//

Apple heeft stiekempjes het antenneprobleem opgelost vanaf produktie 2011?

Apple heeft stiekempjes het antenneprobleem opgelost vanaf produktie 2011? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een iphone 4 16GB van juli 2010 (prod 29e week). Ik gebruikte die met een vodafone simkaartje en kreeg veelvuldig een pop-up in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-11, 14:11
steelfighter steelfighter is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 76
Exclamation Apple heeft stiekempjes het antenneprobleem opgelost vanaf produktie 2011?

Ik had een iphone 4 16GB van juli 2010 (prod 29e week). Ik gebruikte die met een vodafone simkaartje en kreeg veelvuldig een pop-up in het scherm met de melding: "geen netwerk beschikbaar, instellingen-sluiten". Heel vervelend als dat gebeurde tijdens het gamen want dan werd die abrupt gepauzeerd. Ook hoorde ik vaak dat ik niet bereikbaar was. Zelfs simkaart omruilen met een nieuwe werkte niet, ik bleef die melding geregeld krijgen. Ik heb nu een iphone 4 32GB met produktiedatum week 5 2011 ruim 6 weken in gebruik en heb dat pop-upje niet een keer gezien. Beiden telefoons hebben dezelfde firmware 4.2.1 en baseband 03.10.01. Ik kan er dus niet omheen dat apple de antenne van de iphone 4 in 2011 heeft verbeterd, qua hardware (want firmware en baseband zijn hetzelfde op beide versies)

Laatst gewijzigd door steelfighter; 11-03-11 om 14:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-11, 15:54
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Kan het niet zijn dat je bij 'aanbieder' instellingen in plaats van 'automatisch' handmatig een Vodafone netwerk had geselecteerd op je eerste toestel? Dan krijg je nl ook die pop-ups als hij switcht van 3G naar gprs en vice versa...
  #3  
Oud 11-03-11, 16:10
steelfighter steelfighter is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 76
Standaard

Bij die 16GB versie waren die instellingen het eerste wat ik controleerde. Op beide standen "handmatig" en "automatisch" kreeg ik de pop-up. Tevens de optie "alle instellingen herstellen" diverse malen geprobeerd, ook geen oplossing. Firmware paar keer geheel hersteld met itunes, ook geen oplossing. Wat me opvalt is dat als je bij de nieuwe versie het beruchte plekje vasthoudt er geen ontvangstverlies optreedt, dat was bij die 16gb wel het geval. Let wel, die 16GB versie was wel verder ok, het signaalverlies trad vooral binnen in huis op, met de 32GB die ik nu heb, heb ik dat probleem niet meer. Dus ik weet wel zeker dat er iets is gedaan met de antenne van de nieuwe versie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is het probleem met de nabijheidssensor (proximity) opgelost in firmw. 4.2.1? audibas iPhone algemeen 2 26-12-10 00:20
Heeft iemand last van het antenneprobleem? Joy90 iPhone algemeen 33 31-07-10 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:38.