//

iPhone 4 updaten naar 4.3

iPhone 4 updaten naar 4.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mij iPhone updaten naar 4.3, eerst had ik mijn itunes nog niet geupdate, toen deed hij het niet las ik ergens dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-11, 17:38
Reno90 Reno90 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 9
Standaard iPhone 4 updaten naar 4.3

Ik wil mij iPhone updaten naar 4.3, eerst had ik mijn itunes nog niet geupdate, toen deed hij het niet las ik ergens dat ik die eerst moet updaten. Heb ik ondertussen gedaan maar hij doet het nog steeds niet. Nu staat er:

Er heeft zich een probleem voorgedaan tijden het downloaden van de software voor de iPhone. Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan.

Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn end at uw netwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw.


Ik probeer hem te downloaden met mijn laptop op draadloos internet, weet niet of dit een probleem kan zijn?

Verder staat er fout = -3259.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? Tom! Jailbreak 0 17-12-10 21:38
Updaten Iphone naar 4.0.1 lunlun iPhone algemeen 7 08-09-10 20:45
iPhone 3G updaten van 3.0 naar 3.1.2 MarksIphone Archief 1 21-01-10 17:10
iPhone updaten naar 3.1.2 Sebas26 Archief 1 01-11-09 23:47
Iphone 1.1.1 updaten naar 3.0 Wheelie Archief 1 02-07-09 12:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.