iPhone 4 updaten naar 4.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mij iPhone updaten naar 4.3, eerst had ik mijn itunes nog niet geupdate, toen deed hij het niet las ik ergens dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 updaten naar 4.3
Ik wil mij iPhone updaten naar 4.3, eerst had ik mijn itunes nog niet geupdate, toen deed hij het niet las ik ergens dat ik die eerst moet updaten. Heb ik ondertussen gedaan maar hij doet het nog steeds niet. Nu staat er:
Er heeft zich een probleem voorgedaan tijden het downloaden van de software voor de iPhone. Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan. Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn end at uw netwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw. Ik probeer hem te downloaden met mijn laptop op draadloos internet, weet niet of dit een probleem kan zijn? Verder staat er fout = -3259. Kan iemand mij hiermee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? | Tom! | Jailbreak | 0 | 17-12-10 21:38 |
Updaten Iphone naar 4.0.1 | lunlun | iPhone algemeen | 7 | 08-09-10 20:45 |
iPhone 3G updaten van 3.0 naar 3.1.2 | MarksIphone | Archief | 1 | 21-01-10 17:10 |
iPhone updaten naar 3.1.2 | Sebas26 | Archief | 1 | 01-11-09 23:47 |
Iphone 1.1.1 updaten naar 3.0 | Wheelie | Archief | 1 | 02-07-09 12:09 |
|
|