Iphone 3Gs compleet leegmaken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iphone upgraden naar 4.3 ( zodra de untetherd jailbreak uit is, zit nu nog op 4.1 ) en wil daarvoor heel mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3Gs compleet leegmaken
Ik wil mijn iphone upgraden naar 4.3 ( zodra de untetherd jailbreak uit is, zit nu nog op 4.1 ) en wil daarvoor heel mijn iphone leegmaken. Zowel alles wat op de telefoon staat ( apps, contacten ) als alles wat Cydia op mn iPhone heeft gezet.
Moet ik dan "gewoon" herstellen met de 4.3 firmware of moet ik dan nog iets speciaals doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt hem gewoon aan itunes hangen en dan krijg je vanzelf de vraag of je wilt upgraden naar 4.3
Je kunt hem dan ook instellen als nieuw apparaat dan zet ie geen gegevens terug en heb je een mooi leeg apparaatje. |
|
|||
|
|||
Maar zijn dan ook alle cydia dingen weg? ( dat is eigenlijk de must )
|
|
|||
|
|||
Ja alles is dan weg, moet je wel aangeven dat je hem als nieuwe telefoon wilt instellen als hij klaar is met updaten, anders zet hij de reservekopie en instellingen terug.. Succes!
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info, het is gelukt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS even helemaal leegmaken | Robn | iPhone algemeen | 2 | 24-02-10 20:25 |
Iphone leegmaken + backup | Dutch12345 | Archief | 1 | 28-06-09 23:19 |
Hoe iPhone 3G leegmaken ? | nomad | iPhone algemeen | 0 | 20-08-08 09:16 |
|
|