Na recovery mode en aanbiederinstelligen Iphone op zwart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Thanks voor de moeite deze post door te nemen Iphone (3g) ging vandaag naar recovery mode (volledig wit scherm) reageerde nergens meer op. Ik sloot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na recovery mode en aanbiederinstelligen Iphone op zwart
Thanks voor de moeite deze post door te nemen
Iphone (3g) ging vandaag naar recovery mode (volledig wit scherm) reageerde nergens meer op. Ik sloot hem net op op itunes en dat melde dat de iphone in herstel mode zat. So far so good. Na op bijwerken gedrukt te hebben (lijkt succesvol te zijn gegaan) kwam er in Itunes een melding over nieuwe aanbiederinstellingen. Deze geaccepteerd, en nu doet mijn iphone niks meer. Scherm blijft zwart, geen enkel teken van leven in het apparaat. Volle accu dus dat kan geen probleem zijn. Iemand een idee? Grande merci, Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
How weird it is
en na twee dagen niks gedaan te reageert mijn iphone opeens weer op de sleep button... hmmm strange..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3g 4.2.1 bb 06.15.00 recovery mode | berty | Jailbreak | 11 | 11-01-11 16:09 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
iphone recovery mode | boots | iPhone algemeen | 11 | 24-07-08 12:00 |
IPhone in recovery mode | marcovw1 | Unlock [archief] | 16 | 17-05-08 19:23 |
|
|