iphone 4 Simlockvrij ? ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4. Volgens info Model MC603B Versie 4.3 (8F190) Hoe kan ik zien of dit toestel simlockvrij is? De simkaartjes kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 Simlockvrij ? ?
Ik heb een iphone 4.
Volgens info Model MC603B Versie 4.3 (8F190) Hoe kan ik zien of dit toestel simlockvrij is? De simkaartjes kan ik niet uitproberen. (omdat ik ze niet heb) In de veronderstelling dat ik geen doos of factuur heb. Er staat geen jailbreak op want het is ios 4.3 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe kom je aan de iPhone? Nederlandse en Belgische iphones zijn sinds eind 2010 allemaal simlockvrij, ook die van KPN, Vodafone en t-mobile.
Dat gezegd hebbende, met simkaarten van verschillende providers testen is de enige manier om het 100% zeker te weten. |
|
|||
|
|||
Dan moet ik je een beetje ongelijk geven met het testen van simkaartjes.
Ik heb het voorgehad dat ik pas na een week niet meer kon telefoneren. Sim was niet stuk. Ik kreeg gewoon bij elk nummer dat ik probeerde te bellen een tape met het bericht contact op te nemen met mijn telefoon-operator. Deze tape was ook afkomstig van mijn operator. Het lijkt alsof operators een signaal moeten uitzenden naar de lijst met de ongekende IMEI nummers voor dat land (Belgie) om deze te blokkeren. OF Bij het verbinden met iTunes dat Apple de software veranderd .. |
|
|||
|
|||
MC603B is een factory Unlocked Iphone 4 16GB uit de UK. Als we de lijst in deze link moeten geloven.
How to tell if your iPhone 4 is factory-unlocked |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk voor jou niet. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het is duidelijk dat er (nu) een simlock op zit, kennelijk van en Britse operator. Maar welke? Komt de iphone uit het UK?
EDIT: duidelijk van niet, zie hier onder. Laatst gewijzigd door remundo7000; 20-03-11 om 21:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb geen idee uit welk land de iphone komt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Alleen internet werkt niet?
Zijn dan de APN-instellingen wel goed? Verder schijnt Vodafone NL veel problemen te hebben met iOS 4.3, misschien zijn ze daar in niet alleen. |
|
|||
|
|||
Mijn internet werkt wel maar misschien was de posting niet voor mij bedoeld omdat je over vodafone NL schrijft.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
We weten dat deze iphone volgens het typenummer (MC603B) simlockvrij wordt verkocht in Groot-Brittannië. De iphone heeft geen jailbreak. Ook geen unlock, want de iphone heeft ios 4.3 en daar is op dit moment geen untethered jailbreak voor, laat staan een unlock. De telefoon werkt met een Belgische/Nederlandse simkaart er in. Geen garanties, maar de "circumstantial evidence" suggereert dat het een simlockvrije telefoon is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 in UK simlockvrij | jvd1971 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 21-09-10 23:43 |
iPhone 3G: Help ! iphone simlockvrij? | timarea51 | Unlock | 5 | 16-03-10 14:41 |
|
|