3GS pin locked en niet te herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, De iPhone van een vriendin van me is gelocked. En dan bedoel ik dat ze 3 x de verkeerde toestel pin code heeft ingetikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS pin locked en niet te herstellen
Hallo,
De iPhone van een vriendin van me is gelocked. En dan bedoel ik dat ze 3 x de verkeerde toestel pin code heeft ingetikt (..). Het is een engelse 3GS van Orange die draait op 4.2.1 (denk ik, omdat ie al een tijdje niet meer werkt). Nu wil ik m graag herstellen naar 4.2.1 maar dat gaat niet omdat er geen shsh blobs zijn opgeslagen. Ik wil niet naar 4.3 omdat ze nu in Nederland blijft voorlopig en ze hier wil bellen met lokale kaart. Dus moet ie geJBt en unlocked worden en dat gaat dus alleen met 4.2.1... (voorlopig). Wat heb ik al geprobeerd: - Tiny Umbrella ziet het toestel niet. Wel in recovery mode maar dan als onbekend toestel waar de shsh niet van opgeslagen kunnen worden - iTunes zegt dat het niks kan met de iPhone omdat je eerst de pincode moet intikken op de iPhone maar dat gaat dus niet meer. - Geprobeerd te herstellen met shift herstel en 4.2.1 maar krijg dan (natuurlijk) een foutmelding 3094. Ik denk omdat 4.2.1 niet gesigneerd meer is. Heeft iemand een idee hoe ik de shsh-blobs van de iPhone alsnog kan opslaan? Alvast dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan niet meer.
en 3x fout intypen heeft niks met de firmware te maken maar met de simkaart. je moet de puk-code hebben en invoeren |
|
|||
|
|||
Dat klopt. Maar het is niet de SIM pin code maar de TOESTEL pin code die 3 x verkeerd is ingetypt.
Enige manier om dit toestel weer te kunnen gebruiken is te herstellen. Maar je zegt dat het niet meer lukt om de shsh blobs te bemachtigen? Je zou toch zeggen dat het mogelijk zou moeten zijn. De 4.2.1 firmware staat er tenslotte nog gewoon op. |
|
|||
|
|||
Niemand die hier een oplossing voor weet?
|
|
|||
|
|||
4.2.1 ipsw bestand downloaden voor 3GS, iPhone in DFU Modus, Shift+Herstellen, de gedownloadde ipsw slecteren.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dusss....
Maar niemand die me kan helpen?? |
|
|||
|
|||
Er zou iets zijn met een regel toevoegen aan het Hosts bestand. Google het anders.
|
|
||||
|
||||
Geen 4.2.1 SHSH = geen 4.2.1 installeren/herstellen.
Niets aan te doen... |
|
|||
|
|||
Daar hebben we TinyUmbrella toch voor?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die heb ik laatst nog gebruikt, zondag. Werden ze toen nog wel gesigneerd? 4.3 Was namelijk al wel uit.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja dat weet ik, ik zoek alleen een beetje duidelijkheid.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij mij gewoon 4.2.1, maar toen ik die erop zette met TinyUmbrella was 4.3 ook al uit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS heeft geen service en is niet te herstellen | Juulke | iPhone algemeen | 4 | 26-05-10 14:58 |
herstellen 3Gs lukt niet. | Rol@nd | iPhone algemeen | 1 | 20-04-10 14:12 |
3GS niet te herstellen... | Emile86 | Archief | 5 | 12-03-10 13:44 |
Simlockvrije 3GS wil niet meer herstellen in iTunes (+logfile) | Moehaha | iTunes | 6 | 17-01-10 17:45 |
Simkaart locked staat in itunes, na update 2.1, iphonescherm dood,kan niet herstellen | Jorano | iTunes | 2 | 21-09-08 21:22 |
|
|