Iphone 4G 32GB batterij loopt heel snel leer terwijl alle applicaties gesloten zijn.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, kan iemand me helpen aub ... men iphone loopt mega snel leeg en multitasking staat volledig uit ... toch zie ik bij standby tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4G 32GB batterij loopt heel snel leer terwijl alle applicaties gesloten zijn..
hoi, kan iemand me helpen aub ... men iphone loopt mega snel leeg en multitasking staat volledig uit ... toch zie ik bij standby tijd dezelfde tijd staan als bij gebruik ?!? dus er moet nog ergens een programmma lopen ofzo die men batterij leeghaalt ?
bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heb je een reservekopie teruggezet?
Tip: emailaccount(s) verwijderen, iPhone opnieuw opstarten, email accounts opnieuw toevoegen / configureren en weer rebooten.
|
|||
|
|||
Citaat:
hey, bedankt voor je reactie maar ik heb helemaal niks gedaan :s ... ik weet echt niet wat de oorzaak kan zijn .... |
|
||||
|
||||
Probeer het maar, het kan sowieso geen kwaad. Bij mij werkte het ook.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ok kzal het eens proberen kweet wel ni veel af van die iphones kvindt gwn raar dat men gebruiks tijd hetzelfde is als men standby tijd en als hij 100 % is opgeladen na 2 u ist nog maar 75% ... :s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 batterij heel snel leeg. | dylankieft | iPhone algemeen | 9 | 03-12-10 23:38 |
Iphone 4 word heel snel warm | zembla89 | iPhone algemeen | 16 | 04-10-10 13:36 |
Batterij loopt leeg terwijl aan lader | eddzzz | iPhone algemeen | 26 | 16-08-10 21:33 |
Leeg lopen batterij terwijl de iphone uitstaat ??? | tlpeter | Archief | 1 | 25-04-09 12:58 |
|
|