ios 4.3.1 vandaag ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ios 4.3.1 is net uitgekomen ! heeft iemand ervaringen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 4.3.1 vandaag !
ios 4.3.1 is net uitgekomen !
heeft iemand ervaringen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zullen de ervaringen nog wel ver weg zijn denk ik.. Zit eerst nog te wachten op de JB voor 4.3 (of in 1x door naar 4.3.1)
|
|||
|
|||
nou ja de eerste ervaringen dan ...
|
|
||||
|
||||
Euhm, ik denk dat ik wacht op de jailbreak nu inderdaad. Heb net jailbreak met veel moeite op m'n iOS 4.3 toegepast (3G[S]) dus ik wacht wel ff met updaten..
|
|||
|
|||
Ik heb 4.3.1 net op mijn 3GS en iPad1 gezet en geen problemen. Maar ik nu ff mijn iPad2 aansluiten
|
||||
|
||||
Vraag me af hoe het is voor Vodafone gebruikers (zoals ik)..
|
|
|||
|
|||
Probleemloos geupdate Vodafone lijkt allemaal wat vlotter te gaan.
|
|
||||
|
||||
Kun je hem opnieuw opstarten dus zonder dat hij blijft hangen? Bij de meeste mensen lukt dit geloof ik wel..
|
|
|||
|
|||
vodafone carrier is nog steeds 10.0 na de update. Die is dus niet geupdate. Ik ben benieuwd of voor de 3Gs bezitters toch de problemen zijn opgelost.
|
|
||||
|
||||
Ja maar de Baseband is geüpdate.
|
|
|||
|
|||
zodra ik 3G en cellular data aanzet krijg ik gelijk problemen. Dus voor mij nog niet opgelost zover ik het kan bekijken.
Ga namelijk geen risico's nemen. Ben een beetje klaar met steeds resetten en herstellen etc. Ik wacht wel op anderen die aangeven dat het volledig is opgelost. (3GS incl Vodafone incl vastlopers en continue opstarten etc) EDIT: inmiddels kunnen uitsluiten dat alles weer goed werkt tot nu toe. Eindelijk! Laatst gewijzigd door bart81; 25-03-11 om 23:11. Reden: nieuwe vorderingen |
|
|||
|
|||
nou ik snap niet dat het enkel bij vodafone kan zijn , kan iemand mij dit probleem uitleggen aub?
|
|
|||
|
|||
Wat mij opvalt in de App Store:
Vroeger stond er geloof ik: 'alle apps zijn up to date'. Nu staat er: 'alle apps zijn geüpdate' Of verbeeld ik me dit alleen maar? |
|
|||
|
|||
idd goed opgemerkt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kan iemand trouwens even loslaten wat de BB is van 4.3.1?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik ga niet updaten. ik wil jailbreaken.
|
|
||||
|
||||
Het lijkt alsof je nu zo snel foto's achterelkaar kan nemen? Is dit een verandering of was dit al voor 4.3.1?
|
|
||||
|
||||
Dit is al veel langer het geval @Massri
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Release IOS 4.3 vandaag (09-03-11)! | eiFoonvier | Archief | 1 | 09-03-11 21:05 |
|
|