apple logo op iphone alleen via stopcontact discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) na de installatie van een nieuwe batterij krijg ik alleen nog maar het apple logo op mijn 2g te zien als hij aan de lader ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple logo op iphone alleen via stopcontact
na de installatie van een nieuwe batterij krijg ik alleen nog maar het apple logo op mijn 2g te zien als hij aan de lader licht en niet meer via de usb weet iemand wat het probleem kan zijn
p.s. ik had gezocht met de zoekfunctie maar kon niet echt iets overeenkomstig vinden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een restore geprobeerd?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
gaat niet wat aan de usb wordt hij niet herkend op de pc en hij gaat wel in de dfu mode aan het stopcontact maar met los koppelen valt hij uit
|
|
||||
|
||||
Ok, probeer dit eens:
1. Iphone loskoppelen, home en powerbutton 23 seconden samen ingedrukt houden totdat je helemaal niets meer op het scherm ziet. 2. dan andere USB kiezen en aankoppelen terwijl je de home knop ingedrukt houdt. Wordt ie nu wel herkend? Komt in in restore-mode? |
|
|||
|
|||
nee helaas
kan het ook misschien zijn dat er te veel tin aan de contacten zit? |
|
|||
|
|||
iphone 2g
tot zover kan ik komen aan de lader maar als ik hem dan loskoppel valt hij uit
|
|
|||
|
|||
niemand enig idee wat de oplossing is?
|
|
|||
|
|||
hi libertycity
heb je ondertussen een oplossing gevonden voor dit probleem ik heb net hetzelfde probleem voor en vind echt geen oplossing. naar het schijnt zou het kunnen dat wij per ongeluk een beta versie op ons toestel hebben had ik na wat opzoek werk tegen gekomen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe ben je dat achtergekomen?, andere versie, kernel? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Gaat niet meer aan Alleen apple logo | Pdeb1993 | Archief | 1 | 11-02-10 21:17 |
apple logo alleen zichtbaar | nokray | Archief | 1 | 26-01-10 17:21 |
iPhone geeft alleen nog Apple logo | fjetz | Archief | 1 | 01-12-08 20:19 |
alleen apple logo in beeld | boeddha | Archief | 1 | 06-05-08 20:30 |
Alleen maar apple-logo | Rutger | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 00:46 |
|
|