[FaceTime] Probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Allereerst zal ik even wat kenmerken geven: Iphone 4 Versie: 4.2.1 Carrier 9.0 Jailbreak: Greenpois0n (als ik mij goed herinner) bij T-mobile gekocht - zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[FaceTime] Probleem
Allereerst zal ik even wat kenmerken geven:
Probleem: Wanneer ik de Facetime knop verschuift naar "aan". Krijg ik dagen/weken aan een stuk te zien "wachten op activering" (gekend probleem dus) Wanneer ik de knop weer op "uit" zet. Krijg ik te zien: "Uw telefoonnummer wordt gedeeld met mensen die u met FaceTime belt." -> Dit gebeurd dus niet. In beide gevallen. (Sms'en/bellen vertonen overigens geen problemen) Volgende zaken heb ik reeds geprobeerd:
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? Ben ten einde raad... Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door galop; 11-04-11 om 12:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime activatie Probleem Iphone 4 4.2.1 KPN | zillionz | KPN | 3 | 29-03-11 13:35 |
Facetime probleem(problemen) | smartie266 | iPhone algemeen | 0 | 26-12-10 01:11 |
iPod Touch 4e Generatie facetime probleem. | iPodTouch4 | Archief | 5 | 03-10-10 01:12 |
gaarne advies bij facetime probleem | digimate | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 14:11 |
iPhone 4 facetime probleem | andyz | iPhone algemeen | 3 | 05-09-10 13:29 |
|
|