chinese iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi medegebruikers van het iphone forum ik heb de volgende vraag ik heb een iphone 4 gekocht toen ik in china was nu in nederland ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
chinese iphone
hoi medegebruikers van het iphone forum
ik heb de volgende vraag ik heb een iphone 4 gekocht toen ik in china was nu in nederland aangekomen werkt mijn internet niet kan iemand mij helpen om het toestel in te stellen er zit iets andere software op als de nederlandse toestellen graag een email naar burg123@hotmail.com ik zou het prettig vinden als iemand mij er mee zou kunnen helpen ik kreeg ook geen sms je van vodafone om de instellingen te activeren om het werkend te krijgen als ik mijn browser opstart (safari) krijg ik na enige tijd dit te zien in het display connection faild/click to enter startpage....verder kom ik niet dan dit met vriendelijke groeten twan schijndel noord-brabant alle hulp is welkom nogmaals burg123@hotmail.com |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Andere software? Klinkt niet zo goed.
Maak anders even een foto van het eerste scherm met alle icoontjes en post die hier. Dan kunnen we beoordelen of je wel een echte Iphone hebt gekocht of een neppert. |
|
||||
|
||||
Ik ben ook heel benieuwd naar de foto.. Moet wel een duidelijke foto zijn. Bij voorkeur meerdere foto's. Ik ben ook bang dat het geen echte iPhone betreft. Ik neem aan dat je de iPhone niet in een Apple Store gekocht hebt?
|
|||
|
|||
"connection faild/click to enter startpage" klinkt sowieso niet als een iphone melding
Vermoed ook inderdaad dat hij fake is Met een beetje geluk draait hij op windows mobile, daar kun je iig veel over vinden ;-) |
|
|||
|
|||
nu weet ik het zeker ik heb een chinece kopie van de iphone vanmiddag gecontroleerd met iemand die een hollandse iphone heeft
nu krijg ik zo nog wel wat hints van verschillende personen maar daar heb ik het internet nog niet mee aan de gang wie woondt er in de buurt van schijndel noord-brabant die er wel veel verstand van heeft en me daar mee wil helpen om het internet en de email aan de gang te krijgen ???? zeg heel eerlijk ik ben er een leek in in de iphone bediening. heb altijd een nokia n95 gehad en daar werkte alles prima op op de iphone werkt alles naar behoren behalve de internet verbinding moet nog gerealiseerd worden wie helpt mij stuur me een email naar burg123@hotmail.com grt twan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 opgedoken op Chinese reclameposter | 020 | Chat en geruchten | 4 | 14-05-11 15:07 |
Chinese Iphone. | Jeffah92 | iPhone algemeen | 40 | 12-12-10 22:57 |
chinese iphone | humperdinc | Koopinformatie Rest van de wereld | 2 | 23-11-08 17:23 |
|
|