Geen geluid uit oor speaker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem! Ik krijg geen geluid uit de oor speaker, die je dus gebruikt als iemand belt. Koptelefoon al verscheidene keren erin en eruit gehaald. heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid uit oor speaker
Probleem! Ik krijg geen geluid uit de oor speaker, die je dus gebruikt als iemand belt. Koptelefoon al verscheidene keren erin en eruit gehaald. heeft geen effect, gereboot etc. Iemand ervaring?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klinkt als een defect... Misschien eens herstellen?
|
|||
|
|||
Zat ik ook aan te denken maar als ik hier wil herstellen wil die ook direct de nieuwste firmware installeren en daar is nog geen jailbreak voor op dit moment (iphone 4). Kan je ook herstellen zonder dat de firmware ge-update wordt?
|
|
||||
|
||||
Kijk eerst eens of het met een ander paar oortjes lukt? Je kan er maar zeker van zijn dat je geen kabelbreuk hebt.
|
|||
|
|||
ik kan gewoon bellen met de headset dus daar zal het niet aan liggen, waar kan je firmware downlaoden voor een restore? Ik zit nu nog 4.1. Ik wil nog niet de nieuwste ivm jailbreak.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier vind je links naar alle firmwares: http://www.micheldeboer.nl/iphone/iFirmwares.html |
|
||||
|
||||
Even zoeken op google, iOS FW Download, en dan welke je wilt!
|
|
|||
|
|||
Ga ik vanavond mee bezig bedankt alvast
|
|
||||
|
||||
Heb het gespit alvast voor je gedaan, veel succes in ieder geval!
iPod, iPhone and iPad Firmware Download |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem hier met een iPhone 4.
firmware 4.3.1 modem 01.59.00 Als ik het ga herstellen, vervalt de simlock helaas. Tijdens het gesprek doet mijn speaker het ook niet. Ik ging van alles proberen.. TOEN EINDELIJK WEL. Het lukte wel met Viber!? Hoe kan dat? Op een normale gesprek hoor je niks en op viber wel? AUB Help !
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid uit speaker (bij het oor) | Pizza Luigi | iPhone algemeen | 0 | 23-08-10 20:20 |
geen geluid uit speaker?? | jcpearl | iPhone algemeen | 1 | 19-05-10 12:48 |
Geen geluid bij oor, wel te horen aan de andere kant | dudematters | iPhone algemeen | 0 | 10-09-08 14:53 |
Geluid werkt niet over oor-speaker en micro | Raap | Archief | 2 | 14-08-08 21:50 |
Geluid uit maar 1 speaker | farrari | Archief | 2 | 17-05-08 19:45 |
|
|