Appstore onbereikbaar op iPhone 4 en PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na wat kuren met mijn iTunes (vastlopen zodra iPhone is geconnect) heb ik mijn telefoon via DFU geüpdate naar 4.3.2 en 'm ingesteld als "nieuwe" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appstore onbereikbaar op iPhone 4 en PC
Na wat kuren met mijn iTunes (vastlopen zodra iPhone is geconnect) heb ik mijn telefoon via DFU geüpdate naar 4.3.2 en 'm ingesteld als "nieuwe" telefoon.
Nu het allemaal weer werkt kan ik wel weer syncen vanaf mijn laptop (PC iTunes doet nog steeds niks) maar ik kan geen app updates binnen halen en de Appstore app op mijn iPhone geeft na lang wachten ook een time-out :S (Verbinding met iTunes Store mislukt). Op mijn PC blijft de Appstore wit (iTunes Store doet het wel) maar als ik direct naar bijvoorbeeld de Productiviteit categorie ga in iTunes zie ik wel gewoon alles. Enig idee wat dit kan zijn? Dit was voor als na de Jailbreak. Tnx, Bento |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De AppStore ligt er weer uit. Gisteren avond rond deze tijd ook. Geen paniek dus.
|
|
|||
|
|||
Ah vreemd. Een collega kon wel erin komen.
Ik wacht even, tnx! |
|
|||
|
|||
Ik merk net dat als ik bijvoorbeeld de Top 25 open op mijn iPhone ik wel gewoon dingen kan downloaden en installeren.
Alleen het tabje Updates doet niets... |
|
||||
|
||||
Bij werkt alles behalve updates, die doen het niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail onbereikbaar | alexiawvl | iPhone algemeen | 1 | 19-05-11 16:03 |
appstore itunes vs appstore iphone | jantjuh | Archief | 1 | 02-08-08 14:01 |
Iconen onbereikbaar | Diablo311281 | Unlock [archief] | 1 | 11-02-08 23:05 |
|
|