iphone , ipod trucje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey hey sommige wisten het denk ik al maar als je iphone vergrendelt staat en je wilt je ipod aanzetten kan je 2 keer op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone , ipod trucje
hey hey
sommige wisten het denk ik al maar als je iphone vergrendelt staat en je wilt je ipod aanzetten kan je 2 keer op de home button drukken dan zie je een snelkoppeling , vind ik errug handig |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jep alleen vin ik het sucky dat als ie op pause staat en je dubbel klikt terwijl je bv in safari zit sluit ie safari af en gaat ie naar iPod... Wrm kan je niet gewoon weer op play drukken Maar als ie in Lock staat heb je daar geen last van
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Staat gewoon in de handleiding.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Sommige mensen willen die moeite niet doen en vragen liever aan andere hoe iets moet en als ze zelf achter komen wat voor functies de iPhone heeft is dat ineens een "tip"... |
|
||||
|
||||
Handleiding kan je downloaden op de site van apple.
Laatst gewijzigd door macfreaker; 08-03-08 om 19:27. Reden: Oeps, iemand was mij al voor. |
|
|||
|
|||
In de 'finger tips' staat het ook. Niet zo impressive.
|
|
||||
|
||||
... en als je op de coverart tikt krijg je de songtekst!
|
||||
|
||||
O ja, als je op het JUISTE moment schudt... dan gaat hij naar het volgende nummer!!
Laatst gewijzigd door pevi; 08-03-08 om 21:29. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
...? Shake to skip? Wa? Mis ik hier iets..? Hé? Hoe doete ge da?
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Staat idd niet in de manual maar werkt echt!
(Mits je tenminste op het juiste moment shaked!!!) Laatst gewijzigd door pevi; 08-03-08 om 21:35. |
|
||||
|
||||
AAaaaah jep ie lukt...! Geweldig! Bij Niznoneetaw!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Wat is de juiste moment om te schudden?^
|
|
||||
|
||||
even het dikgedrukte achterstevoren lezen
|
|||
|
|||
Ajj, naïveling dat ik ben.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Humor!^^Achja... een geintje af en toe mag wel eens.
|
|
|||
|
|||
Hmm lekker bijdehand om er vanuit te gaan dat iedereen die handleiding maar moet lezen. Ten eerste heb ik nog nooit in mijn leven een handleiding gebruikt na de aanschaf van een nieuwe telefoon. En ten tweede is die van de iPhone bizar groot. Ik geloof (gokje) een pagina of 160. Ik heb hem op mijn stage uitgeprint (want: toch gratis, haha).
|
|
||||
|
||||
Gratis of niet, als je hem toch niet leest, waarom dan papier en inkt verspillen?
|
|