Iphone 4 geeft herstel aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) He beste leden, me iphone is gisteren uitgegaan en geeft itunes verbinden aan. Als ik me iphone dan aansluit op itunes, geeft die herstel aan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 geeft herstel aan
He beste leden, me iphone is gisteren uitgegaan en geeft itunes verbinden aan. Als ik me iphone dan aansluit op itunes, geeft die herstel aan. Alleen de probleem is als ik me iphone herstel gaat alles weg. En dat wil ik niet? wat kan ik doen??
Hartelijk bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
daar ga je niets meer aan kunnen doen.
Je Iphone staat blijkbaar al in herstelmodus,dit kan je niet terugdraaien. Normaal heb je een back-up in Itunes staan die je er nadien weer op kan zetten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone geeft verkeerde tijd aan | Jack023 | iPhone algemeen | 2 | 19-04-11 17:12 |
Iphone 4 geeft sim lock aan? wat nu | arnocup | iPhone algemeen | 4 | 22-07-10 19:14 |
iphone geeft na opnieuwstarten herstel aan. (normaal?) | BS'50 | Archief | 1 | 29-11-09 13:26 |
Iphone geeft NO SIM INSTALLED aan | Phescol | iPhone algemeen | 9 | 03-02-08 15:38 |
iPhone geeft locked sim aan... | herk0039 | Unlock [archief] | 1 | 06-11-07 02:14 |
|
|