Nvidia APX 2500 Prototype discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Denk da deze Nvidia APX 2500 wel een iphone killer kan zijn als ze die zouden uitbrengen. Kijk maar zelf Video: Nvidia APX 2500 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nvidia APX 2500 Prototype
Hallo,
Denk da deze Nvidia APX 2500 wel een iphone killer kan zijn als ze die zouden uitbrengen. Kijk maar zelf Video: Nvidia APX 2500 prototype phone - infoSync World NVIDIA APX 2500 Greetz, Ghosty. Laatst gewijzigd door Ghosty; 08-03-08 om 17:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit! Dat zou zeker ene stap in de richting zijn alleen waarschijnlijk draait ie een ghost os en wordt ie dus laten grote dev's em zitten
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
totnogtoe de beste killer denk ik
|
|
||||
|
||||
Ziet er zeker strak uit...... ma als ik het goed zie heeft ie geen accelero.....ofwel?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vind deze eigenlijk wel een stuk groffer dan de iPhone . Alleen jammer dat er geen OSX op draait Dan was ie helemaal grof
|
||||
|
||||
Nja kijk zoon schempje kan je natuurlijk ook met de dev kit maken Auhoewel dat wel ff wat tijd kost
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
hoeveel zou die wel niet moeten kosten...
nu ja de graphics zagen er idd veel beter uit ben benieuwd |
|
||||
|
||||
zeer leuk speelgoed, als je deze kunt hacken en modden, lekker. welk OS zou t zijn ? mobile win?
|
||||
|
||||
Naah een nieuwe ghost os denk ik auhoewel ie ook wel een mini pc zou kunnen zijn dan kan ie een linux draaien denk... Maar win mobile draait schokkend en zou dat nooit kunnen xD de upcomming win mobile waarschijnlijk wel xD
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
zo zou ik er wel ene willen, de gadget boy i am, lol
ik wil er zo ook ene om mee te spelen................. Laatst gewijzigd door croiman; 04-05-08 om 21:59. |
|
|||
|
|||
Echt een hele mooie, zou inderdaad wel eens een KILLER kunnen worden!
|
|
||||
|
||||
als deze uit is, wil k er ene, ma mijne iphone schuif k nog nie weg dan
|
|
|||
|
|||
Is een mooi ding idd, lijkt alleen wat lomp
|
|
||||
|
||||
Zeker niet verkeerd als je hier naar kijkt..
http://www.nvidia.com/content/flash/...X2500/3DUI.swf Als de bediening nu ook zo snel gaat als in het filmpje.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1000 1500 2000 2500 ... berichten gescoord | truckdiver | Chat en geruchten | 312 | 13-10-11 22:31 |
iPhone 5 prototype | marcoblom | Chat en geruchten | 24 | 23-08-10 07:16 |
|
|