Iphone opgeslagen locatie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik hoor pas ergens dat er in je iphone opgeslagen word waar je geweest ben. Is er voor "dummy's" een manier om dit bestandje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone opgeslagen locatie?
Hallo,
Ik hoor pas ergens dat er in je iphone opgeslagen word waar je geweest ben. Is er voor "dummy's" een manier om dit bestandje uit te lezen? Het zit namelijk zo ik ben vanmorgen met stage geweest bij een oefenobject. En wil dit bekijken op google maps, en heb geen idee meer waar dit ergens was, ja in pijnacker, maar verder geen idee. Dus ik dacht als dit makkelijk uit te lezen is ga ik gewoon na waar ik geweest ben. Mvg ricie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
@XIII Is deze ook voor windows
|
|||
|
|||
Volgens mij nog steeds alleen voor Mac gebruikers
|
|
|||
|
|||
het programma is mac only!
|
|
||||
|
||||
Er is ook een versie voor HTML5 browsers.
|
|
|||
|
|||
Klopt, dat was me helemaal ontschoten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opgeslagen Wi-Fi netwerken | Mr.nightsea | Wi-Fi | 12 | 20-01-12 20:19 |
Foto: Iphone 3G iOS 4.1 (JB) foto's worden niet opgeslagen | speedme | Muziek, foto & video | 0 | 25-10-10 17:41 |
Alle iDevices: Shsh opgeslagen? | robin.b | Jailbreak | 7 | 21-05-10 12:33 |
iPhone: opgeslagen ecid shsh is 3.1.3? | c0rnflakes | Jailbreak | 22 | 10-04-10 05:56 |
Apps van Ipod Touch naar Iphone verplaasten zonder dat opgeslagen gegevens verdwijnt | cpc9280 | Archief | 3 | 04-03-10 12:41 |
|
|