officiële ondersteuning voor Personal Hotspot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie weet welke Nederlandse providers officieel ondersteuning bieden voor de Personal Hotspot functie van iOS 4.3.x? Deze vraag is zover ik kan zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
officiële ondersteuning voor Personal Hotspot?
Wie o wie weet welke Nederlandse providers officieel ondersteuning bieden voor de Personal Hotspot functie van iOS 4.3.x? Deze vraag is zover ik kan zien wel eerder gesteld, maar toen onbeantwoord gebleven.
In één van Michel zijn posts over dit onderwerp heb ik gelezen dat alleen Vodafone deze mogelijkheid betaald aan zou bieden, maar in de poll zie ik ook relatief veel positieve signalen van KPN/Hi-gebruikers. Wie weet hoe het zit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is er echt geen enkele provider die écht zonder dat je daarvoor hoeft te betalen officiële ondersteuning biedt voor Personal Hotspot?
|
||||
|
||||
Ik heb Kpn en mijn personal hotspot werkt perfect. En dat ik weet heb ik ook geen extra kosten.
|
|||
|
|||
Tethering KPN
kan er iemand bevestigen of je na de laatste update 4.3.2 je tetheringfunctie blijft behouden ????? bedankt alvast.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Omdat een vriend van mij hem niet heeft, de personal hotspot functie. Hij heeft ook KPN in combinatie met 4.3.2 en een iPhone 4..
|
|
|||
|
|||
omdat er zeer veel diensten afgesloten worden. Reeds met div gesproken die hun personal hotspotfunctie niet kunnen gebruiken, of er extra voor moeten betalen. Maar bedankt voor de reaktie.
|
|
||||
|
||||
@TS ik las her en der dat Hi de Hotspot Functie out of THE box ondersteund. Vodafone ook, maar alleen de zakelijke abbo's. Verder werken idd sommige KPN abbo's, maar ik dacht niet alle. Er was ook een tijdje gelazer met de door KPN foute verspreide carrier profile / apn gegevens destijds waardoor me niet duidelijk werd of het nou niet werkte om die oorzaak of dat het niet ondersteund werd.
Dit alles op basis van wat ik een tijdje gelezen had, vlak na de update naar iOS 4.3. Uiteraard kun je de ingebouwde standaard hotspot functie alsnog activeren dankzij de jailbreak tweak TetherMe. In mijn geval werkt de Hotspot standaard out of the box met KPN zakelijk (internet pocket pro) en bij Vodafone particulier niet (dankzij carrier settings 10.0 die ingebakken zat bij iOS 4.3 - tetheren ging nog wel tot 4.2 met carrier settings 9.0) Laatst gewijzigd door ballegooier; 26-04-11 om 20:48. |
Labels |
ios 4.3, personal hotspot, tethering |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Personal hotspot | PJ_9911 | Orange | 42 | 17-05-12 11:40 |
België: Personal Hotspot Base | dbijnens | Overige providers België | 2 | 25-05-11 11:49 |
Tweak voor Personal Hotspot? | markvn | iPhone algemeen | 3 | 13-03-11 10:58 |
Pas op voor kosten HOTSPOT in buitenland | efvie | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 20-07-10 14:04 |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
|
|