//

Krasje op screencover

Krasje op screencover discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag n krasje op het scherm van mn ipod touch 4 :'( maar ik heb er n screenprotector op. Dus vroeg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-04-11, 18:06
gadgetfreakske gadgetfreakske is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Gent
Berichten: 14
Standaard Krasje op screenprotector

Ik heb sinds vandaag n krasje op het scherm van mn ipod touch 4 :'( maar ik heb er n screenprotector op. Dus vroeg ik me af of het mogelijk is dat ik n "kras" op mn screenprotector heb. Ik heb hem er al proberen afhalen maar dit lukt niet, ik zie hem niet. Ik zie geen randjes ofzo dus nu ben ik beginnen twijfele of de screenprotector erop is. Ik ben er nochtans zeker van dat ik hem erop heb geplakt, dus ik vind het heel raar. Kan dit? Hebben jullie tips om mn screenprotector eraf te krijgen?

Laatst gewijzigd door gadgetfreakske; 27-04-11 om 18:25.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-11, 19:15
munchy munchy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 22
Standaard

Als je er een klein stukje plakband op plakt moet je als het goed is de screenprotector er zo af kunnen halen.
Als dat niet lukt ben ik bang dat je de screenprotector in een onbewaakt moment verloren bent.

Succes

Munchy
  #3  
Oud 27-04-11, 19:51
gadgetfreakske gadgetfreakske is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Gent
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door munchy Bekijk bericht
Als je er een klein stukje plakband op plakt moet je als het goed is de screenprotector er zo af kunnen halen.
Als dat niet lukt ben ik bang dat je de screenprotector in een onbewaakt moment verloren bent.

Succes

Munchy
Ik heb het geprobeerd met n gewoon stukje plakband maar er gebeurde niks. Ga het morgen eens proberen met iets sterkere plakband. Kan je echt je screenprotector gewoon verliezen? Ik hoop dat de mijne er niet af is want anders betekent dit dat ik n krasje op mn scherm heb. Gelukkig valt het wel nog mee.
  #4  
Oud 27-04-11, 20:12
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

Een screenprotector zit toch bijna vastgeplakt aan het scherm? Gewoon wat meer kracht zetten zou ik zeggen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krasje op m'n iPhone 4 skycrysis iPhone algemeen 8 02-02-11 18:22
Krasje Lukadegier Archief 1 27-05-09 19:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.