"Geen service" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone geeft sinds kort op bepaalde plaatsen een "geen service" melding. Dit is alleen in bepaalde gebieden. Nu vroeg ik me af of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Geen service"
Hallo,
Mijn iPhone geeft sinds kort op bepaalde plaatsen een "geen service" melding. Dit is alleen in bepaalde gebieden. Nu vroeg ik me af of dit aan de antenne ligt? En of dit op te lossen is door gewoon een nieuwe antenne te laten installeren? Alvast bedankt, Joris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
"geen service" KPN na vakantie in Amerika | Robertus | KPN | 2 | 17-09-10 09:28 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" | Michiel93 | iPhone algemeen | 4 | 12-07-09 22:51 |
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim | elvisP | Odido (T-Mobile) | 20 | 02-01-09 18:19 |
|
|