Iphone op geen enkele manier herkend (PC/MAC) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel zegt het al. Mijn Iphone 3gs wordt uit het niets ineens niet meer herkent door itunes. Ik heb dit geprobeerd op meerdere computers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone op geen enkele manier herkend (PC/MAC)
De titel zegt het al. Mijn Iphone 3gs wordt uit het niets ineens niet meer herkent door itunes. Ik heb dit geprobeerd op meerdere computers (windows/mac). Andere iphones worden direct herkent.
DFU mode wordt niet herkend Recovery mode wordt niet herkend Verschillend kabels/poorten gebruikt Apple tutorial dingen doorlopen ben al 2 dagen bezig met zoeken maar tot dusver geen resultaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hij wordt niet herkend door iTunes ? Of gewoon helemaal niet meer? Als fotocamera wel?
|
|
|||
|
|||
Helemaal niet meer. Niet in iTunes, niet in iPhoto, niet op Windows XP/7/Vista.
Ik heb nu een noodoplossing, dus voor de mensen die dit ook hebben, Wi-FiSync: YouTube - FREE WI-FI SYNC FOR iPOD/iPHONE CRACKED Hij moet gejailbreaked zijn, en t schijnt niet te werken op de iPhone 4 (volgens de comments) Een andere mogelijke oplossing is de iphonerepairshop Zij vervangen de dockconnector voor 40 euro voor een nieuwe |
Labels |
dfu, niet herkend, recovery mode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mac/Wi-Fi adres niet herkend | ashey | Wi-Fi | 3 | 13-02-10 15:12 |
iPhone 3G 16 GB ziet geen enkele simkaart | venrooij | iPhone algemeen | 2 | 08-09-08 12:23 |
Mac Herkend iPhone Niet Meer... | CadmanF | Unlock [archief] | 7 | 13-02-08 19:58 |
iPhone wordt niet herkend in mac | phoneboy | Archief | 2 | 01-01-08 20:21 |
iphone wordt niet herkend op mijn mac | vanrumst | Unlock [archief] | 4 | 28-10-07 10:13 |
|
|