iPhone speelt niet af via Airplay discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat er nog een ander topic is maar hier is niet op gereageerd en zijn probleem is niet opgelost. Ik heb dus altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone speelt niet af via Airplay
Ik weet dat er nog een ander topic is maar hier is niet op gereageerd en zijn probleem is niet opgelost.
Ik heb dus altijd als ik thuiskom meteen Wi-Fi aanstaan, normaal kan ik dan via de Aux aansluiting van mijn boxen altijd muziek afspelen, tot gisteren. We hebben niets veranderd aan Airplay, niets aangeraakt, altijd laten staan zoals het stond. En gisteren werkte het gewoon niet meer, hoe kan dit?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Iphone speelt muziek niet meer af. | Barcre | iTunes | 5 | 20-11-11 12:43 |
Airprint en airplay niet aanwezig op Iphone 4 | perryhendrikx | iPhone algemeen | 0 | 21-01-11 21:24 |
mijn iPhone speelt niet af op altec speakers. | Lomax | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-06-10 09:27 |
Muziek: iTunes speelt muziek iPhone niet af | sellinglennon | Muziek, foto & video | 3 | 11-01-10 10:43 |
|
|