iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   toetsenbordklik en vergrendelgeluiden verdwenen! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/9117-toetsenbordklik-vergrendelgeluiden-verdwenen.html)

predatork 11-03-08 00:23

toetsenbordklik en vergrendelgeluiden verdwenen!
 
Mijn toetsenbordklik, vergendelgeluiden, klik bij het maken van foto's en tonen bij het intoetsen van een telefoonnummer zijn weg. De instellingen bij 'geluiden' staan nog goed.

Mogelijk komt dit doordat ik wat applicaties heb geprobeerd?

Belangrijker, hoe los ik dit op???

Dwevbob 11-03-08 00:43

In het slechtste geval is het de hardware, maar het zou inderdaad ook iets kunnen zijn wat je recent hebt geïnstalleerd. Zat daar iets bij dat specifiek met audio te maken had?

Tommeh 11-03-08 01:03

Heb je de phone al eens uit en aan gezet?

predatork 11-03-08 09:24

Aan en uit gezet heb ik gedaan.

Ik weet niet precies meer wanneer het geluid opeens weg was, maar volgens mij gebeurde dit na het installeren van de nes emulator en tetris.(maar dit weet ik niet zeker)

Een oplossing iemand, of zal ik de hele iphone moeten restoren?

ArB 11-03-08 09:26

Heb je al geprobeerd om die apps weg te halen ?

Gekke vraag maar staat hij niet toevallig op trilstand ?

blahblah 11-03-08 09:29

Misschien denk je iPhone dat de headset erin zit. Ben je daar misschien mee in de weer geweest?

Kain 11-03-08 09:35

Probeer eens instellingen => algemeen => geluidseffecten en vink daar eens BEIDE aan.

predatork 11-03-08 10:52

Wat ik heb gedaan is alle fabrieksinstellingen terug gezet en applicaties verwijderd. Nu werkt het weer gewoon.:D

Bedankt voor jullie hulp!!!!!!

Topic kan gesloten worden

pdreissen 11-03-08 11:33

Jep heb dit eens meegemaakt toen ik iPiano of Iano geinstalleerd had. Die gooide ook me hele geluid eruit.

Lau 11-03-08 12:46

Ook ik heb dit meegemaakt. Bleek wat stof in de headphone jack te zijn. Een paar keer de headphone stekker er in en er uit gehaald en toen was alles weer goed. Volgens mij blijft de iphone in de headset mode steken.
Na die ene keer nooit meer meegemaakt.

crunch 12-03-08 21:29

Ik heb niet 1.1.4 geïnstalleerd,heb dit probleem nu ook voor(geen toetsenbordklik, vergendelgeluiden,enz).Ik heb juist BSD subsstem 2.1 geïnstalleerd,dat is alles.Alle instellingen van geluid staan juist.
Hoe zet ik alles terug naar fabrieksinstellingen?

ANGER& 18-03-08 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door predatork (Bericht 79899)
Wat ik heb gedaan is alle fabrieksinstellingen terug gezet en applicaties verwijderd. Nu werkt het weer gewoon.:D

Bedankt voor jullie hulp!!!!!!

Topic kan gesloten worden


Heb je alles eraf gehaal of allen de app's die met geluid te maken hadden.

Graag iets meer info AUB

Nikooos 20-03-08 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lau (Bericht 79971)
Ook ik heb dit meegemaakt. Bleek wat stof in de headphone jack te zijn. Een paar keer de headphone stekker er in en er uit gehaald en toen was alles weer goed. Volgens mij blijft de iphone in de headset mode steken.
Na die ene keer nooit meer meegemaakt.

Ik had zojuist precies hetzelfde.. Ik kon ook niets horen via mijn telefoon behalve als ik met de headset gebruikte of de telefoon op speaker zette.
En elke keer als ik mijn headset aansloot begon hij mijn playlist af te spelen :confused:

Maar blazen, de headset erin en eruit en het was weer geod.. erg apart :rolleyes:

asmath 27-01-09 12:29

Ik heb sinds enkele dagen ook het probleem met de vergrendelgeluiden en aanverwanten. Ik heb nochtans de laatste dagen geen nieuwe apps. geinstalleerd.
Het werkte van de ene op de andere dag niet meer. Heb restore naar fabrieksinstellingen gedaan. (Met als gevolg dat ik al mijn muziek en films die er op stonden niet meer heb, maar tot daar aan toe). Al 20 keer de headset in en uit geplugd, maar helaas, het wil maar niet lukken. Moet ik ALLE applicaties er uit gooien? Heeft er nog iemand suggesties?
By the way: ik heb de iPhone nu drie maand, is officieel gekocht, alles volgens het boekje gedaan, ik doe er geen gekke dingen mee en toch is die al 2x in "freeze" gegaan. Dankzij dit forum telkens weer uitgeraakt.
Ik ben een redelijke apple addict (gezien mijn grafische achtergrond) maar ... sorry hoor, de iPhone stelt mij toch wel teleur. Het is altijd wel iets met dat ding.
Hopelijk kan er iemand mij helpen. Groetjes.

jandevries50 23-06-09 17:55

Ik had hetzelfde probleem en ben hier terecht gekomen. Nog voordat ik alle acties ben gaan ondernemen ontdekte ik dat de schakelaar voor het belsignaal uit stond. Waarschijnlijk per ongeluk tegenaan gekomen of zo. Dat zie je niet meteen als je iPhone in een hoesje zit. Nadat ik die had ingeschakeld deed alles het weer. Ik meld het maar, misschien kan iemand er z'n voordeel mee doen.

EricE 28-10-09 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandevries50 (Bericht 308062)
Ik had hetzelfde probleem en ben hier terecht gekomen. Nog voordat ik alle acties ben gaan ondernemen ontdekte ik dat de schakelaar voor het belsignaal uit stond. Waarschijnlijk per ongeluk tegenaan gekomen of zo. Dat zie je niet meteen als je iPhone in een hoesje zit. Nadat ik die had ingeschakeld deed alles het weer. Ik meld het maar, misschien kan iemand er z'n voordeel mee doen.

Thnx Jandevries50; dat was de oorzaak bij mij ook! :)

jolanda212 28-01-10 08:19

toetsbord en vergrendel geluid
 
Ja inderdaad , dat was bij mij het probleem Thanxs:):):):)

RvA 22-04-10 22:20

Hèhè dit scheelt me weer een beetje flippen en het voorkomt deleten van al je Apps... Het was idd het mute knopje. Thx voor je hulp!

boardfreak 25-04-10 22:05

Ik heb dat nog niet geprobeert met de headset maar ik heb hier al een tijdje last van en als ik hem dan weer reboot doet ie het weer even! Heb laatst al een complete restore gedaan maar heeftniks geholpen! Iemand nog en idee? Ik ga eerst dat van die headset eens proberen!

Marcwillemsen240371 13-06-13 00:41

iPad 3
 
De vergrendelgeluiden en toetsenbordklik hoor ik niet meer. Ze zijn wel ingeschakeld. Hoe kan dit?

Gilles111 13-06-13 13:10

Staat het mute knopje aan de zijkant (naast de volumeknoppen) wel omhoog? Of druk eens op de +-knop? Staat je volume niet helemaal uit? En eventueel wil een harde reset ook nog wel eens helpen.

harrysouv 21-03-15 16:03

Bij mijn iPh6 stopt geluid plotseling, dan harde reset, dan werkt alles weer. Maar komt eens in de week voor. . . . . .


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:53.