Uitgaande mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen ontvang ik de onderstaande mededeling als ik een mailtje via mijn iPhone probeer te versturen. Er is een kopie in 'Uitgaand' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitgaande mail
Sinds een aantal dagen ontvang ik de onderstaande mededeling als ik een mailtje via mijn iPhone probeer te versturen.
Er is een kopie in 'Uitgaand' geplaatst. De server accepteert het afzenderadres '...@...' niet. Ontvangen is geen enkel probleem en ook versturen via de pc levert geen probleem op. Iemand enig idee?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ziggo?
Verander smtp.home.nl in mail.home.nl |
|
|||
|
|||
Uitgaande mail Iphone
Provider UPC
Uitgaande mail wordt steeds in de map utgaand geplaatst. |
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitgaande mail Planet.nl | Alex1962 | iPhone algemeen | 2 | 31-01-11 00:36 |
Uitgaande mail kpn | psytek | KPN | 2 | 09-11-10 22:21 |
uitgaande mail versturen | duijl027 | iPhone algemeen | 4 | 29-07-10 20:30 |
uitgaande mail @home | bella | iPhone algemeen | 2 | 16-05-08 21:04 |
Uitgaande mail Hi eindeloos? | mvhuessen | Overige providers Nederland | 1 | 24-03-08 11:36 |
|
|