Gmail: iPhone webversie (via safari) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik de webmail versie van gmail (niet de ingebouwde mailclient). Je krijgt een voor de iphone geoptimaliseerde layout als je bij instellingen (gmail.com) als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gmail: iPhone webversie (via safari)
Ik gebruik de webmail versie van gmail (niet de ingebouwde mailclient).
Je krijgt een voor de iphone geoptimaliseerde layout als je bij instellingen (gmail.com) als taal engels (us) kiest (ipv nederlands.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En waarom zou je de webversie willen gebruiken als de de iPhone een ingebouwde mailclient heeft voor GMail??
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Omdat je met de webversie je Gmail Inbox wel synchroon kunt houden en met de Gmail-optie via Mail.app niet. Als je bij die laatste een mailtje verwijderd, verdwijnt deze niet uit je Gmail inbox.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
weet iemand hoe dit komt dat de gmail app en gmail zelf niet syncroon lopen? vind dit echt lastig!
|
|
|||
|
|||
Als je naar je settings gaat > Mail en dan op je account klikt en dan Advanced.
Daar kun je toch aangeven dat hij berichten automatisch delete na x aantal dagen. En dat hij ook alles moet verwijderen van de server. |
|
|||
|
|||
Nee, dat werkt niet bij GMail. Officieel zeggen ze dat POP3-ondersteuning er is voor 'backup' op je eigen computer. Via POP3 mails verwijderen gaat niet werken bij GMail.
|
|
||||
|
||||
Wel als je je gmail account op de iPhone aanmaakt via 'other' en dan 'imap' kiest.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit in tegenstelling tot POP3, waarmee je alleen maar een kopie op je iPhone krijgt. Het kan zijn dat Gmail IMAP niet meteen werkt. Als dat het geval is, wijzig dan de taal in Gmail naar English(US). Bij de instellingen krijg je dan de optie om IMAP te activeren. Waarschijnlijk werkt het wel meteen met onderstaande instellingen zonder de taal te hoeven wijzigen in Gmail: iPhone Hier vind je de Gmail instellingen voor andere mail clients: Supported IMAP Client List |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail vs. iPhone | Benny16 | iPhone algemeen | 7 | 09-10-10 11:39 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
|
|